ارتباط با ضمیر ناخودآگاه-تأثیر موسیقی بر روی ذهن و مغز

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
ضمیر ناخودآگاه انسان, ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,

 ارتباط با ضمیر ناخودآگاه, ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,

تأثیر موسیقی بر روی ذهن و مغز

حتماً موسیقی‌های بی‌کلام و یا آرام‌بخش را شنیده‌اید، آیا از تأثیر موسیقی بر روی ذهن و مغز اطلاع دارید؟ تابه‌حال فکر کرده‌اید چه فایده‌ای دارد گوش گردن به این نوع موسیقی‌ها؟

یونانیان باستان از این نکته آگاهی داشتن، روان شناسان آن را به کار می‌برند و دانش مدرن نیز درستی آن را تایید می‌کند که موسیقی روی ذهن و بدن تأثیر می‌گذارد.

موسیقی روی امواج مغزی ما اثر می‌گذارد. وقتی فردی در حالت آرامش و استراحت قرار دارد، امواج مغزی‌اش در حالتی آرام قرار دارد، موسیقی‌ای که سرعت آن ۶۰ بیت در ثانیه است می‌تواند اثر مناسبی بر روی ذهن و بدنتان داشته باشد.

امواج مغزی

شما دارای چهار نوع امواج مغزی هستید که بر اساس تعداد سیگنال در ثانیه اندازه‌گیری می‌شود.

امواج مغزی در حالت آلفا حالتی همراه با آرامش ۸ تا ۱۲ سیکل بر ثانیه

امواج مغزی در حالت بتا آگاه، هوشیار و آماده برای حل مسائل ۱۳ تا ۳۰ سیکل در ثانیه

امواج مغزی در حالت تتا خلاق در حالت تجسم ۴ تا ۹ سیکل در ثانیه

امواج مغزی در حالت دلتا آرامش عمیق کمتر از ۶ سیکل در ثانیه

موسیقی بی‌کلام برای ایجاد حالتی آرام همراه با آگاهی در ذهن، عالی عمل می‌کند. این حالت درواقع همان حالت آلفای امواج مغزی است. باخ، موتسارت، هندل و ویوالدی همگی می‌توانند شروع خوبی در این سبک از موسیقی باشند.

  ارتباط با ضمیر ناخودآگاه, ارتباط با ضمیر ناخودآگاه,

مهم‌ترین تأثیر موسیقی آرام

ایجاد اعتمادبه‌نفس

افزایش قدرت یادگیری

کاهش استرس

افزایش قدرت تصمیم‌گیری

آرامش روحی و روان

نکته پایانی

اخبار، حوادث، قتل، جنگ و هزاران اطلاعات بی‌فایده که فقط به روان ما آسیب می‌زنند را روزانه دریافت می‌کنیم و همیشه در حالت بتا قرار داریم و مدام در حالت استرس هستیم و از کمبود انرژی هم شکایت می‌کنیم و به روان‌پزشک مراجعه می‌کنم؛ اما اگر بتوانید ورودی مغز خود را کنترل کنید و کمی به فکر روان خود باشید. خواهید دید هیچ‌یک از این مسائل به سراغ شما نمی‌آیند. همیشه سعی کنید روزانه ۳۰ دقیقه ریلکسی شن با موسیقی آرام‌بخش مغز خود را به حالت آلفا ببرید. تا از زندگی نهایت استفاده را ببرید.

در ادامه بخوانید:

 ویدئوهای آموزشی هیپنوتراپی و ضمیر ناخودآگاه
 مقالات مغز و ضمیر ناخودآگاه
 آیا راهی برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه وجود دارد؟
 دانلود رایگان فایل های آموزشی
 فایل های خود هیپنوتیزم
 دانلود رایگان فایل های انگیزشی
دانلود رایگان هیپنوتراپی پنهان جذب فراوانی
 هیپنوتراپی پنهان چیست و چگونه عمل می کند؟

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات

نظری ثبت نشده.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *