سرمایه گذاری کوچک نکات کوچک اما مهم برای موفقیت

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
پول- سرمایه- کاشتن- محصول

سرمایه گذاری کوچک سرمایه گذاری کوچک سرمایه گذاری کوچک سرمایه گذاری کوچکسرمایه گذاری کوچک   سرمایه گذاری کوچکسرمایه گذاری کوچکسرمایه گذاری کوچک  سرمایه گذاری کوچک

سرمایه گذاری کوچک نکات کوچک اما مهم برای موفقیت

نکات کوچک اما مهم برای موفقیت در سرمایه گذاری روی کسب و کارها :

سواد مالی تان را تا حد ممکن بالا ببرید اگر هنوز برای دیگران کار میکنید یا رویای راه انداختن یک کسب وکار مستقل و داشتن شغلی آزاد برای شما تبدیل به یک رویا شده است مطمئن باشید که یک جای کار می لنگد و آن این است که سواد مالی تان هنوز به قدر کافی زیاد نشده است . هر چه قدر سواد و دانش مالی تان قبل از سرمایه گذاری کم باشد خطراتی که متوجه سرمایه شما خواهد بود بیشتر خواهد شد .

رابطه مستقیمی بین افزایش سواد مالی و هوش مالی وجود دارد هر چه قدر دانش مالی تان کمتر باشد هوش مالی تان نیز به طبع کمتر خواهد شد و ریسک سرمایه گذاری بیشتر .

لازم به ذکر است سواد مالی چیزی نیست که بتوان آن را در طی یک یا چند روز یاد گرفت بلکه آشنایی با پیچ و خم های سرمایه گذاری در هر زمینه ای از املاک و مستغلات گرفته تا خرید سهام و بازار بورس و راه اندازی یک کسب و کار با گذشت زمان و کسب تجربه میسر میشود . سواد و هوش مالی یعنی آن که یاد بگیرید چطور از بدهی ها در جهت پول سازی استفاده کنید یا منابع محدود را به فرصت های مالی قابل توجه تبدیل کنید مثلا ” اصل خرید یک خانه معمولی کوچک با یک آپارتمان پر واحد فرقی نمی کند اما تفاوت این که از هر دو چگونه در جهت سود دهی استفاده کنیم به سواد و هوش مالی سرمایه گذار بستگی دارد .

اگر نخواهید که سواد مالی تا را افزایش دهید احتمالا” درآمدی که امروز کسب میکنید بالاترین درآمدی خواهد بود که میتوانی کسب کنید . پیشرفت شما به اندازه سطح سواد و دانش شما خواهد بود ، هوش مالی پائین یعنی درآمدی متوسط و ناچیز اما سواد و هوش مالی بالا یعنی سرمایه گذاری و راه اندازی یک بیزینس .

سرمایه گذاری کوچک سرمایه گذاری کوچک سرمایه گذاری کوچک

سرمایه گذاری,بهترین راه سرمایه گذاری پول,سرمایه گذاری کوچک,فرصتهای سرمایه گذاری با سرمایه کم

برای مشاهده همه مقالات در زمینه سرمایه گذاری روی عکس کلیک کنید

در اصل خطر سرمایه گذاری و حوزه سرمایه گذاری نیست چیزی که پول و سرمایه شما را تهدید میکند خودتان هستید این شما هستید که به عنوان یک سرمایه گذار باید تشخیص دهید کدام حوزه سرمایه گذاری بیشتر مناسب شماست یا با توجه به ارزیابی همه شرایط کدام حوزه سرمایه گذاری پر بازده تر است .

قبل از ۳۵ سالگی تکلیف خود را با خود و زندگی شغلی تان مشخص کنید اگر تا این زمان هم مشاغل مختلفی داشته اید و در محیط های گوناگون کار کرده اید باید برای خود تجربه ای اندوخته باشید و از این جا به بعد روی یک کار ثابت سرمایه گذاری کنید .

اصولا ” از این شاخه به آن شاخه پریدن مخصوصا ” در دنیای بیزینس جالب نیست اگر هم پای صحبت بزرگان سرمایه گذاری و بازار بنشینید به شما خواهند گفت که از دوران نوجوانی کاری را برای خود انتخاب کرده اند و با کار آموزی و به اصطلاح شاگردی و کسب تجربه توانسته اند، خود از بزرگان عرصه مورد نظر بشوند انتخاب یک مسیر مشخص و ثابت ا ز این جهت مفید است که شما اگر از سن کم در آن کار بوده باشید حسابی چم و خم کار را یاد خواهید گرفت و دوستان و آشنایان و ارتباطات زیادی در این مسیر خواهید داشت و حتی ممکن است بتوانید بدون داشتن سرمایه در آن عرصه کسب و کار مستقل خود را راه بیاندازید .

به حرف مردم گوش نکنید و نگذارید صحبت های آن ها روی شما تاثیر بگذارد ، اکثر مردم از اسم سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار و مدیریت و … . وحشت دارند و مدام به شما میگویند نمی شود یا نمی توانی یا شدنی نیست . این تنها یک دلیل دارد و آن این است که خود آن ها از شروع یک کار و سرمایه جمع کردن می ترسند و از انجام آن عاجزند به همین دلیل میخواهند آن را به شما هم بسط دهند .

دونالد ترامپ سرمایه گذار و کارآفرین و سیاستمدار معروف آمریکایی میگوید هر آن چه به دست آورده ام در مقابل آن چه میتوان انجام دهم بسیار ناچیز و حقیر است . سرمایه گذاران این چنینی موفقیت ها و دستاورد های شان را کوچک نشان میدهند تا همواره اشتیاق برای جلو رفتن را داشته باشند ، به خود بگویید خب این سرمایه گذاری عالی ست ، اما تازه این اول کار است و عرصه های زیادی برای سرمایه گذاری های بزرگ تر و وسیع تر وجود دارد.http://megashid.com/

برای دانلود رایگان قسمتی از دوره روی عکس کلیک کنید

در ادامه بخوانید:

مشاهده همه مقالات کارآفرینی و کسب و کار
مشاهده همه مقالات موفقیت مالی و کسب ثروت
تست- آیا توانایی لازم برای کارآفرین شدن را دارید؟
دانلود رایگان دوره حرفه ای بیزینس کوچینگ
تست – چقدر روحیه کارآفرینی دارید؟
دانلود رایگان دوره حرفه ای کوچینگ شغلی
مصاحبه با کارآفرینان برتر
تجربیات مشتریان گروه آموزشی الهی
دانلود رایگان فایل های آموزشی

 

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات

نظری ثبت نشده.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *