عظمت خدای درون – قسمت دهم

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
عظمت-خدای-درون۱۰

فصل 5 : آرامش الهي الله همه دنيا را در آرامشي عميق غرق كرده است

رها باش .شكرگذار باش. به او توكل كن. ايمان داشته باش. عاشق باش. ببخش . تو جوهر الهي در قلم زندگي در دستان خدا هستي. اجازه بده خداوند به زيباترين شكل، طرح زندگي ات را طراحي كند.به او توكل كن. او تصوير شكوه، بالندگي و كاميابي عظيم تو را با ناب ترين رنگ ها نقش خواهد كرد. او زندگي تو را فراسوي همه نورها و نيكي ها و خوبي ها و شادماني ها نقش خواهد زد. فقط در دستان او آرام و جاري باش. در جريان قلم او و آغوش او، موافق و هم سو و هماهنگ باش. به آيات و نشانه هايي كه برايت مي فرستد ايمان داشته باش. هر آن چه را مي بيني و هر آن كسي كه وجود دارد را بپذير و اجازه بده همه همان گونه كه هستند، باقي بمانند. آن گاه مي بيني تمام انسان ها، شرايط، اشيا و موفقيت هايي كه تا كنون به دنبالشان مي رفتي، بدون كوچكترين سعي،با نيروي خدا خودشان به سمت تو جاري مي شوند. با بودن در حضور مقدس و ناب خدا و رو كردن فقط به سوي او براي هر چه كه مي خواهي، وارد اوضاع دلخواه زندگي ات مي شوي.

با گوش سپردن به وحي خدا به تو، وارد ژرفاي ملكوت و معنويت خدا و اوج كانون آرامش الهي مي شوي. به محض دل سپردگي به خدا و رهايي و پذيرش همه چيز و همه كس و ساكن شدن ژرف و آرام، داستان زندگي ات تبديل به شاهكاري زيبا و منحصر به فرد مي شود و شادماني بي دليل و دگرگوني عميقي در تو ايجاد مي شود. با تسليم به او،وارد جوهر لايزال الهي و سرشت راستين يگانه پروردگار قدرتمند هميشه حاضر و پايدار و حقيقي مي شوي. خود را به اقيانوس عظيم بي كران خداوند بسپار و بگذار به هر سمتي كه مي داند، تو را ببرد.او به همه عالم دانا و آگاه است. كساني كه در رهايي و تسليم به خدا زندگي مي كنند، قدرتمندترين و آگاه ترين انسان ها هستند. چون مي دانند هر چه از خدا مي رسد، از درون خودشان كه جايگاه خداست، ايجاد شده و وقتي از خدا بخواهند، هر اتفاقي كه مي افتد، به اراده خدا خير وبركت و آرامش و خوشحالي بيشتر به بار خواهد آورد.

ماهي خود را به دل اقيانوس بزرگ مي سپارد و تسليم اقيانوس است و رها و آرام به هر سمتي از اقيانوس كه امواج هدايتش كند، مي رود. ماهي با تمام اقيانوس يكي است. تو و اقيانوس بي كران خدا يكي هستي. خدا تو را به زيباترين نقاط خواهد برد.تو فقط او را سپاس و ثنا گو. تسليم خدا بودن در تمام شرايط زندگي، قدرتمندانه ترين و مقتدرانه ترين اقدام زندگي ات در مورد تمام اهدافت و راه رسيدن به اهدافت است. آرامش الهي االله همه دنيا را در آرامشي عميق غرق كرده است . در زندگي تو فقط يك حضور و يك قدرت وجود دارد و آن، نيروي بي كران خدا گونه ي درون خودت است. همه چيز را به دست خدا بسپار و در همه چيز و همه كس مثبت ها و زيبايي ها و الوهيت الهي را ببين و لذت ببر. با جريان متغير و آرامش بخش زندگي كه از سمت خداست، هماهنگ باش. همه چيز همان گونه است كه بايد باشد و همه چيز آن طوري است كه خودت و خدا انتخاب كرده ايد باشد.

پس رها باش و هماهنگ و تسليم در برابر خواسته هاي خير و سعادت بخش خودت. بين تسليم بودن چه لذت عميقي دارد و چه اقتدار عظيمي است براي شكوهمندانه و مقتدرانه در هم پيچاندن همه چيز و برگرداندن و تغيير آن به گونه اي كه اراده مي كني. تمام اتفاقات درس و تجربه اي است تا اقتدار و عظمت بي كران خود را از طريق هماهنگي و پذيرش و سازگاري و آرامش نمايان سازي. رها كن تا شفايابي و شفا دهي. پا به دنياي شگفت و قدرتمند و زيبا و لذت بخش و پر آرامش هماهنگي و رهايي بگذار كه تو را بر عالم حاكم و دنيا را در برابرت تسليم مي گرداند. وجود تو از عشق خالص خدا متولد شده و كاملاً در محبت و هماهنگي با تمام اجزاء كائنات هستي و همه كائنات هم در هماهنگي و توازن با توست. كل دنيا با تو يكي است و رد سيگنال عشق و دوستي با توست.

نيرو و اقتدار قدرت خدايي درونت، وقتي كه رها و هماهنگ هستي، آرامش داري و جاري هستي و پر از اطمينان و شادي و تسليم هستي و همه چيز را به حال خود گذاشته اي، آشكار مي شود و همه چيز را خود به طرز عجيبي، مطابق ميل تو مي كند و تمام دنيا را به زير پاهايت مي ريزد. وقتي هماهنگ و رها با دنيا و شرايط مي شوي، انرژي عظيم هستي و منبع پايان ناپذير قدرت لايزال الهي و قدرت چرخاننده تمامي كهكشان ها را از درونت آزاد مي كني و در دنيا به كارش مي اندازي. تمام اتفاقات و حوادث را، خودت هر ثانيه به بيرون مي فرستي. پس با اراده خودت جاري و هماهنگ و همنوا باش. آنچه را از قبل داري، اول بپذير و دوست داشته باش. چون زاييده و متولد شده از درون خودت و خواست و اراده خودت است.

اتفاقات هر ثانيه زندگي ات، حتي اتفاقات كوچكي كه درخيابان يا خانه ات رخ مي دهد را، خودت خواسته اي.حتي آن اتفاقاتي كه خوب نيستند را با انتخاب اين كه به قوانين روحت توجه نكني،جذب كرده اي. تو در مرتبه روحت، قبل از آن كه به دنيا بيائي، براي خود اختيار كاملي را در نظر گرفته اي. پس اول بپذير و با خواسته خود مقتدر و الهي ات هماهنگ شو. بعد با عظمت اختيار و انتخاب ، استادانه، با رعايت قوانين روحت آن گونه كه مي خواهي تغييرش بده. همواره به روند زندگي اعتماد كن. خودت را به جريان بي نهايت عظيم خوشبختي و شادماني و ثروت و عشق و آرامش مطلق كه خودت براي خودت در ازل در نظر گرفته اي و قدرتمندانه در جهت آسايش و رفاه خودت، تنظيم و خلقش كردي، بسپار و فقط مانند روحت زندگي كردن را انتخاب كن. اين خود بودي كه در ازل تجلي تمام آرزوهاي ثانيه به ثانيه زندگي ات را به خودت بخشيدي و تصيم گرفتي بيايي تا با اتصال به روحت با اختيارت، لذت عظيم دريافت آرزوهايت را توسط نيروي عظيم خودت در اين دنيا حس كني.

تو خودت از خدا خواستي رودخانه ي زندگي را به گونه اي طراحي و هدايت كند تا تو را با آسودگي و راحتي و نرم و سبك و ملايم، پي درپي به مقصدهايت برساند. خودت را به دست جرياني كه نيروي عظيم الهي درونت، هدايت آن را به درستي انجام مي دهد، بسپار و توكل كن و شكر گوي. هر چه كه پيش آمده درست و نيكو و به جا بوده و براي رشد و آموزش و خوشبختي روزافزون لحظه ي حال تو كه تا ابد پايدار است، ضروري بوده است. گذشته بهترين راهي بود كه پيمودي تا به جايگاه سرشار از درك و آگاهي و عشق و لذت و خوشبختي و آرامش اكنون تا ابد برسي. خدا در حال باراندن چنان رحمت و عزت و قدرت و نعمت و ثروتي به زمان حال تا ابد توست كه از ديدن آن، فقط مبهوت و شگفت زده مي شوي. تو اكنون هستي زيرا قبل از ورود به اين دنيا، با همه اشتياق و عشق، خواستي كه بيايي و هستي چون خدا از درون تو، تو را مي خواهد و مي خواند. چون خدا و خودت واستيد كه تو به مهماني با شكوه زندگي دعوت شوي و حالا خدا عميقاً خوشحال است كه در ضيافت او، مشتاقانه و عاشقانه حضور يافتي. تو خودت قبل از به دنيا آمدنت، راهي را براي تكامل روحت و براي لذت بردنت مشخص كردي.

مسلم است كه تو انتخاب كردي برترين، زيبا، خوشبخت، ثروتمند، شادكام و پيروز باشي. مسلم است كه تو انتخاب كردي تا از هر ثانيه ي زندگي ات لذت ببري و هر لحظه خوشبخت تر از لحظه ي قبل زندگي كني. مسلم است كه نفس آرزو داشتن و خواستن را طراحي كردي تا از طريق آن، قدرت عظيم خودت را بيشتر كشف كني و بيشتر به عظمت و جلال و بزرگي و حشمت خود پي ببري و در پس اين همه قدرت و زيبايي، روز به روز فقط عاشق تر و عاشق تر نسبت به يك نفر شوي و آن خود الهي ات هستي. همان كه عصاره ي ذات متعالي و قدرتممند خداست. تو قبل از تولد، با تمام وجود خواستي به دنيا پا بگذاري و خواستي كه شاد باشي و از نيروي نا مرئي خالق در دنياي مادي براي خلقت هر آنچه مي خواهي و هر آنچه زيبا و نيك است و با اصل الهي وجودت هماهنگ است، استفاده كني. بزرگترين صفت تو خالق بودن است. چنان كه بزرگ ترين لذت براي تو خلق است و تو در زندگيت، ثانيه به ثانيه به خلق مشغولي.

چنانكه خدا ثانيه به ثانيه به خلق مشغول است. هيچ كس خارج از تو، هيچ نقشي در تربيت تو نداشته است. خودت بودي كه پدر و مادرت را انتخاب كردي. خودت بودي كه اين مسير را براي گذشته ات و براي كودكي ات انتخاب كرده اي. براي همه كودكي و نوجواني ات خودت تصميم گرفته بودي. در واقع خودت بودي كه خودت را تربيت كردي. خودت شخصيتت را ساختي و حالا هم خودت هستي كه آگاهانه در حال ساختن شخصيتت هستي.گذشته تو، هر چه كه بوده، راهي بوده كه تو را آماده كند تا كار عظيم جهاني و تاريخي ات را به انجام برساني. هنگامي كه تسليم خدا باشي، به اين نتيجه لذت بخش خواهي رسيد كه تو براي كاري بسيار عظيم و شگرف به دنيا آمده اي. به اين نتيجه خواهي رسيد كه قرار است اسم تو براي ابد در تاريخ براي تمامي آيندگان ثبت شود. به اين نتيجه خواهي رسيد كه كاري كه قرار است تو انجام دهي، بزرگترين كار دنيا در تمامي قرون و اعصار است و تو تاكنون در تمام مراحل زندگي ات براي آن كار عظيم جهاني آماده شده اي. در پشت تك تك اتفاقات، حكمت و خردي هوشمند و عظيم نهفته است.

نویسنده : كيميا مظفريان

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات

نظری ثبت نشده.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *