عظمت خدای درون – قسمت چهارم

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
عظمت-خدای-درون۴

فصل سوم :قوانين روح تو ابدي و هميشگي است

 رها باش .شكرگذار باش. به او توكل كن. ايمان داشته باش. عاشق باش. ببخش . پس از مرگ اتفاقي شگفت آور براي انسان مي افتد و آن اين است كه به آگاهي خدا و شعور و دانايي و فهم و شكوه الهي، به طور مستقيم و هميشگي وصل مي شود و آن گاه است كه زيبايي وصف ناپذير زندگي را درك خواهد كرد. آن گاه است كه تو، سرآمد همه آفريدگان، عشق بي نهايت خداوند به خود را بدون واسطه تجربه خواهي كرد. آن گاه خواهي فهميد زندگي چه نعمت الهي بزرگي است و خداوند چقدر تو را دوست دارد كه تو را فرستاده تا زندگي كني و طعم سربلندي و موفقيت و عشق و شادي را بچشي. و تو خواهي فهميد كه چه قدرت بي كراني داري براي آوردن شمع نوراني حقيقت و خوبي و صميميت و نيت خوب در ميان انسان ها. مي تواني انتخاب كني كه همه اين حقايق را قبل از مرگ بداني. در روز مرگت سراسر عشق و لذّت و يكپارچه سرور خواهي شد. چون در آن روز است كه مي فهمي كه توعين زيبايي و عشق و كمال خدا هستي.

در آن روز است كه مي فهمي چقدر عظيم و مقتدري. تمامي دستورات خداوند بر اساس بزرگترين قانون كائنات است كه به خواست خودت آن را به عنوان پيامد اعمالت در دنياي نسبي و مادي قرار داد. اين قانون مي گويد هر چه انجام دهي، هرچه بگويي، هرچه بشنوي و هر احساسي داشته باشي، دقيقاً عين همان به خود تو بازمي گردد (كل شيئ يرجع الي اصله). اين قانون، در عين حال آسان ترين قانون دنياست. من اسم اين اصل را قانون بازگشت مي گذارم. اما در اصل حقيقتي است كه خود به خود از درون درك مي كني.هر چه در عالم است، در واقع خود توست. پس هر عملي با هر كه و با هر چه انجام دهي،با خودت انجام داده اي.و آن عمل وارد روح تو مي شود و بعد به جسمت منتقل مي شود .تو از ازل تا قبل از اين كه به اين دنياي مادي بيايي اين اصل را كه همه چيز انعكاس درون خود توست مي دانستي.اما وقتي به اين دنيا آمدي،چون دچار اين توهم شدي كه تو از آن چه در عالم وجود دارد جدا هستي، قانون روحت را زير پا گذاشتي. هميشه به ياد داشته باش كه طبق خواست خودت، در هر ثانيه، نتيجه كامل اعمالت به سمتت باز مي گردد.پس خوبي كن. شكر كن.

عشق بورز. خدمت كن. شادي كن. دوست بدار.شكرگذاري كن. يكتا پرست باش. كمك كن. لذت ببر. نيايش كن. با خدا حرف بزن.عشقت را به خدا نشان بده. حضرت محمد به وضوح اين ندا را در دل خود مي شنيد كه به مردم بگو خوبي كنند تا خوبي ببينند، صداقت ورزند تا به آن ها صداقت ورزيده شود. دوست بدارند تا دوستشان بدارند. كمك كنند تا به آن ها كمك شود. تمامي مفاهيم قرآن، زيرمجموعه همين قانون است. كمك به مردم و صداقت و خوبي و نيكي و گذشت و بخشندگي و مهرباني و تمامي صفات نيك انساني كه در قرآن به آن ها سفارش شده است، دقيقاً عين خود را به فاعل آن ها بازمي گرداند و اين آسان ترين قانون كائنات است. اين قانون، قانوني است كه تمام كائنات بر اساس آن بنا شده است و از ازل تا ابد بوده و خواهد بود. اگر دست افراد ضعيف را بگيري تا همانند تو، قدرتمند شوند، افراد قدرتمندتر از تو، دست تو را خواهند گرفت تا بالاتر روي و بيشتر صعود كني.

اگر به انسان ها اميد دهي ،همگي انسان ها بسيج خواهند شد تا تو را براي اهدافت اميدوار كنند. اگر احساس خوبي داشته باشي، زمين و زمانه و ماه و فلك هر لحظه به طريقي، احساس خوب بيشتري را به تو تقديم خواهند كرد. اگر خود را وقف مردم كني، مردم خود را وقف تو خواهند كرد و اگر به ديگران عشق بدهي، عاشق تو خواهند شد و اين تنها چيزي است كه بايد بداني تا زندگي سراسر خوشي و سرور را براي خود و اطرافيانت بسازي. نردبان خوشبختي سال هاست كه درست جلوي پاهايت قرار گرفته است. دست هايت را به آن بگير و با اطمينان و ايمان بالا برو. دستان خداوند محكم تو را از پشت نگه داشته است. تو هميشه در احاطه لطف و رحمت و عشق الهي هستي. قوانين روحاني اين جهان برعكس قوانين مادي، هميشه ثابت و پايدار و تغيير ناپذير است. با قانون شكرگزاري به قانون خوشبختي مي رسي. با قانون عشق ورزي به همه ي انسان ها و خدمت و كمك به درك لذت و عظمت درونت ميرسي.

با قانون يكتا پرستي، به آزادگي و شجاعت باور نكردني مي رسي. با قانون ايمان ،به فتح تمام خواسته هايت مي رسي. لذتي كه با رعايت قوانين روحت، با يكتاپرستي و شكرگذاري و با عشق ورزي با همه انسان ها مي تواني ببري، صدها برابر انزال جسمي است.كليد خوشبختي، رعايت قوانين روحت است. باغچه وجودت را باغباني كن تا سرشار از گل هاي معطر شود. قوانين روحت، 1 .يكتاپرستي 2 .شكرگذاري 3 .ايمان به االله 4.رهايي يا توكل يا تسليم 5 .بخشش 6.عشق يكسان به كل كائنات 7.دعا و زيستن در آگاهي هميشگي به حضور خدا در درونت 8.احساس خوب ( كه در اثر افكار درست و تصويرسازي درست در ذهن ايجاد مي شود.) 9. اخلاص ( همه اعمال و سخنان و انديشه هايت به هدف عشق به خداي درونت و بر اساس وجود الهي حقيقي ات باشد) 10.نيكي كردن (اعتقاد به كارما يا بازگشت صد در صد اعمال در همين دنيا) هستند. تا وقتي كه در احساس زيباي شكرگذاري و يكتاپرستي هستي، مطمئن باش در امنيت و حفاظت كامل و نيرمند قدرت برتر و فرامادي پروردگار هستي. لازم نيست با وجود مادي ات تلاش كني.

چون دقيقاً هنگامي كه در حالت رهايي از دنيا و تسليم به خدا و ايمان به او هستي، است كه كائنات به خدمت تو درمي آيد و همه چيز و همه كس دست به دست مي دهند تا براي تو، همه چيز را به بهترين شكل به پيش ببرند. پس فقط آرام و مطمئن و پذيرنده و شكرگذار و يكتاپرست باش. خود به خود انجام خواهد شد. عظيم ترين لذت و سرور را در هنگام تسليم احساس خواهي كرد. در هنگام تسليم، تمامي آرزوهايت مستجاب مي شود. در عين حال كه به تحقق آرزوهايت ايمان داري، تسليم باش و اجازه بده هدايايي بسيار بسيار عظيم تر از آرزوهايت، از سمت روح الهي جهاني به تو بخشيده شود. عشق حقيقي و ايمان حقيقي به يگانه خالق عاشق، به معناي تسليم كامل است. كل زندگي در عشق به يگانه نيروي الهي درون خلاصه مي شود. راه عشق به االله به بهشت مي رسد. هر كاري كه در اين جهان به سرانجام مي رسد، فقط با نيروهاي غيبي االله و اراده خداست.

گشايش و كليد صندوق هر آرزو و درخواستي فقط به دست خداست. پس هر كاري را كه انجام مي دهي، فقط به خاطر نيروي الهي درونت و با عشق به مردم و نفع رساني به انسان ها انجام بده تا پروردگار كه تنها منبع درآمد و ثروت است و او كه تنها رئيس عالم است، تو را رشد و ترقي دهد. وقتي در تمام ابعاد زندگي ات، چه مالي، چه علمي، چه ازدواج، چه سلامتي، اول از همه خدا و عشق به خدا را در نظر بگيري يعني اخلاص داشته باشي، تمام ثروت ، دولت ،علم و خوشبختي و سلامتي دنيا را به تملك خود در آورده اي. خداوند، هر چه را كه اراده فرمايد، مي شود. فقط محبت او را در دل داشته باش تا دل عالم را به محبت تو در آورد. او حافظ هر آن كس است كه بخواهد. اگر نسبت به شخصي احساس عشق كردي، اين حس خوب فقط به دليل احساس نزديكي تو به معبود است. بدان كه عشق تو فقط به وجود الهي درونت منحصر است و عشق واقعي درونت فقط متعلق به پروردگار است.

حس عشق تو را به منبع آفرينش وصل مي كند. بنابراين تو در واقع به عشق كه تو را خود حقيقي ات متّصل مي كند، عشق ورزي مي كني. يادت باشد كه همه انسان ها، در حقيقت خودت هستند. و تمامي عشق تو، مربوط به وجود الهي برتر خودت است. چون خداست كه اراده كرده كه اين افراد در كنار تو باشند. مقصد عشق قلبت، فقط خداست.لذت حقيقي در يكتاپرستي ست. در راه رسيدن به پروردگارت است كه تبديل به زيباترين، ثروتمندترين، مهربان ترين، عالم ترين و خوشبخت ترين مي شوي. خداوند تو را براي همه خوشي ها و توفيقات و ثروت هاي عظيم، كفايت مي كند. اگر چيزي را كه مي خواهي، هنوز نداري، چون آن را واقعاً از خدا نخواسته اي.(از مظاهر يكتاپرستي) به محض اين كه از خود خدا بخواهي، او به تو عطا مي كند. صفت برتر خالق آفريننده ها و زمين، خلقت است. او خالق قادر و منحصر به فرد عالم و عالميان است. پس براي خلق هر چه كه مي خواهي فقط از او كمك بگير .

او به راحتي عظيم ترين ها را براي تو خلق مي كند.هيچ شخصي روي كره زمين كوچگترين تاثيري در زندگي تو ندارد.تمام انسان هاي روي زمين بر زندگي تو بي اثر هستند. تنها تاثير از خالق توست.هرچه بر زمين مي بيني،خالق آسمان ها و زمين آن را خلق كرده است. هر كاري را فقط به خاطر نيروي الهي عظيم درونت كه خود خداست، انجام بده. وقتي به قصد نيروي مقتدر درونت كه عظيم ترين نيروي جهان است، با اخلاص راه نيكي را در پيش گيري، آن نيروي جادويي تو را بر تمام جهان غالب مي كند. كافي است ايمان داشته باشي عاشق باشي و شكرگوئي و بر طبق قواعد درونت كه خودت در ازل آن ها را با هدف زيبايي و كمك و نيكي و دوستي و محبت وضع كرده اي، عمل كني.

نویسنده : كيميا مظفريان

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات

نظری ثبت نشده.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *