عظمت خدای درون – قسمت یازدهم

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
عظمت-خدای-درون۱۱

در هر حال تو همواره و هميشه مختار هستي و اختيار داري كاري را انتخاب كني كه وجود سه بعدي و جسمي ات از تو مي خواهد يا تسليم باشي و اجازه دهي كاري انتخاب شود كه وجود الهي و لايتناهي از تو مي خواهد و مسلماً آرامش ابدي و لذت روحت در كاري است كه وجود الهي خودت از تو مي خواهد. چون او به اسراري عظيم و سحرآميز آگاه و عالم است كه در صورتي كه اين جريان زيباي خير ابدي را از او بپذيري، به مرور آنها را براي تو نمايان مي سازد. همه چيز در همين حالا،به خواست خدا نيك و درست و صحيح است. درست و صحيح بوده و درست و صحيح خواهد بود. همه چيز به اراده او در جايي قرار دارد كه بايد باشد و در تكامل و توازن كامل است. كمال از ازل توسط خداي درون تو خلق شده و الآن در هستي جاري ست.

دنيا از ازل درست و كامل بوده و هست و خواهد بود. همه چيز، همين الان، به اراده عظيم خدا همان گونه است كه بايد باشد. تو اكنون در ميان اشخاص درست، روابط درست، مكان درست و اوضاع و شرايط درست قرار داري. عالم هستي، با تمامي اتفاقاتش، با تمامي انسان هايش، كامل است. تو در حال تجربه احساس آزادي و رهايي شگفتي هستي. تو از اين پس اوج آزادي كه بشر در عمرش تجربه كرده، تجربه خواهي كرد. تو حالا از تمام انسان ها، از تمام اشياء و از تمام دنيا آزاد و رها و بي نياز هستي. در عين حال همه آن ها تحت فرمان اراده تو هستند. تو حضور مقتدر ترين و نيرومندترين را در درونت داري. تو با ايمان كامل به تابش نور رحمت و حمايت خدا در زندگي ات، در آرامشي ژرف فرو رفته اي.

تو مانند آب هاي شفاف و زلال بركه ها و مانند نسيم خنك كوهسارانت، همواره آرام و سبكبال و با طراوت در آغوش امن خدا هستي. تو در آرامشي خدايي به سر مي بري. تو با همه چيز و به همه كس و هر اتفاقي و هر شرايطي، در آرامش و آشتي و آسودگي هستي. خرد و آگاهي خدا از درونت تو را در جاده دريافت موهبت ها و ثروت به پيش مي برد. با رهايي از همه كس، براي تجلي موهبت هاي عظيم تر خدا و آشنائي با انسان هاي بزرگتر و قدرتمندتر و الهي تر راه مي گشائي. همه دنيا با انسان هايش با آرمان ها و انديشه ها و افكاري كه در سر توست، هماهنگ مي شود و از آن ها اطاعت مي كند و افكار تو را مثل فراميني از بالاترين مقام كائنات و دستواراتي از بالاترين پادشاه و سرورعالم اجرا مي كند. اجازه بده به اذن خدا جريان پيدا كند.

اجازه بده همه چيز به راحتي و در مسير الهي خود پيش رود .اجازه بده رودخانه خوشبختي به آرامي و به آساني جاري شود.اجازه بده دنيا آن گونه كه ديگران مي خواهند هم وجود داشته باشد.اجازه بده ديگران هم آن گونه كه مي خواهند خلق كنند.به هر حال هر آفرينشي خود به خود ،توسط نيروي دروني الهي خودت به بهترين و كامل ترين و خيرترين راه به وجود مي آيد. پس رهايش كن. همه را به حال خود رها كن. همه زندگي را راحت بگير..اجازه بده همه چيز خود به خود ، به دست خداي درونت روان شود. نيروي دروني تو كاملا هوشمندانه دنيا را خودش به پيش مي برد و براي همه خير و بركت و آسودگي را فراهم مي كند. هر آن چه وجود دارد را رها كن و خيالت تخت تخت باشد.همين گونه كه هستي بياساي و اجازه بده جريان رويدادها به طور طبيعي پيش رود و همه به طور طبيعي به حق الهي خود برسند.

كارهايي را كه خود به خود سبب وصولش براي تو مهيا مي شود، بپذير. آن ها عطاياي خدا به تو هستند و آن كارهايي را هم كه مي خواهي انجام شود، به خدا بسپار تا با اسباب حصول غير مادي، آن را براي تو حاصل كند.همه چيز در كمال هماهنگي و با آرامش و به بهترين شكل در كامل ترين وضع، طبق اراده خداي درونت به سمت صحت و سلامت و ثروت و زيبايي به پيش مي رود.تمام جوانب زندگي تو توسط نيروي برتر خداي درونت و خود به خود هر ثانيه در حال تنظيم شدن و معتدل شدن و بهبود يافتن و رو به راه شدن است .عالي ترين ثمره ها هم اكنون از طريق نيروي خداي درونت در حال پيدايش است.همه مسائل و همه انسان ها در هر ثانيه به اراده خدا در حال هماهنگ شدن و منطبق شدن با خواسته هاي تو هستند. تو منبع خير و بركت و آرامش و غناي همه انسان ها هستي.

نيروي خدا و هشياري عظيم الهي و كيهاني در تو جاري و ساري است. وجود راستين و بي همتاي تو،در وجود قدرتمند و يكتاي خدا غرق است. با تمام ويژگي ها و خصوصيات خدا. اي مرد خدا، تو حقيقت ژرف و پرمعني حضور خدا در دنيا هستي. تو بازيگر نقش اول داستان زيباي خلقت در محضر خدا به رهبري قدرتمندانه خدا هستي. تو در ازدواج با بركت آسمان و زمين در حضور مقدس او، در ماه عسل پر سعادت زندگي ات به سر مي بري. همه عالم محضر توست… همه عالم محضر اوست… درخت شادي و آرامشت اكنون سيراب عشق و قدرت خدا شده و ريشه اي عميق در دل خاك آفرينش دوانيده و پربار و سنگين از دستاورد راستين خدا شده است. و تو همچنان و هميشه هستي.. ابدي هستي… مقدس هستي…. در آغوش او.. پر معنا.. پرتوان.. ژرف.. آرام.. جاري.. هر اتفاقي كه برايت در مسير زندگي روي مي دهد، بهترين و كامل ترين اتفاقي است كه مي تواند رخ دهد. تمام رويدادها بر اساس اراده و انديشه و خواست خود ماست كه پس از وقوع، كامل ترين اتفاق در دنياي ما است. تمام اتفاقات زندگي ات، راهي درست و به خيرو نفعت است كه تو مي پيمايي تا به كمال و خوشبختي برسي.

رويدادهاي گذشته را خداوند برايت به سكوي آمادگي تو براي پرتابت به اوج كمال تبديل كرده است. مسائل زندگي ات، تو را با سرعتي بسيار بيشتر از معمول به سوي سعادت مي رانند و به تو قدرت، ژرف نگري، فروتني، واقع بيني، هماهنگي و خردمندي را مي آموزند. با گذشتن از مسائل زندگي كه عامل ايجاد آن ها هم خودت هستي، گام هاي نيروهايت استوارتر، بازوان قدرت هايت عظلاتي تر ،وه پاهايت پر توان تر مي شود. ياد مي گيري چگونه مقتدرانه تر نيروي خدا را از درون به بيرون بكشاني و با كنترل و آزادي بيشتر و پر لذت تر از هميشه بيافريني و ايجاد كني. بزرگترين انسان هاي دنيا ،در مسير زندگيشان با بزرگترين مسائل دنيا روبرو بوده اند و همين مسائل، دليل شكوفا شدن استعدادهاي الهي دروني آنان بود كه آنان را تبديل به قدرتمندترين انسان هاي روزگار كرد.

آنان پس از پشت سر گذاردن مسائل به چنان قدرت و بزرگي و عظمت و شكوهي رسيدند كه نام آنان براي هميشه در تاريخ حك شد. يادت باشد كه تاريك ترين ساعت شب، ساعت قبل از طلوع آفتاب است. تاريك ترين لحظه شب، عظيم ترين موهبت است. آفتاب دوباره خواهد درخشيد و دوباره گرما خواهد بخشيد. يادت باشد شرايط زندگي در همه حال، هميشه، مثبت، عالي، پر دستاورد، كامل و با معني است. تو در هر شرايطي كه باشي، پيروز و قهرمان و موفق هستي. چون همه چيز تو را به خواسته هايت نزديك مي كنند. هر اتفاقي كه مي افتد، در پشت پرده آن فايده و منفعف تو و تجلي آرزوهاي تو نهفته است كه با قدرت جاذبه الهي نيروي درونت، در حال كشيده شدن به سمت تو است. هر چيزي كه وارد زندگي ات شود،به خواست خدا تو را در دستيابي به هدفت كمك مي كند و هر اتفاقي كه بيفتد، در قدرتمندانه پيش بردنت در مسير هدفت كمكت خواهد كرد و جلو خواهدت انداخت. اكسير كائنات خدا از سمت او براي تو هميشه حامل معجزات و شگفتي هاست.

همه چيز سكوهاي پرش تو به سمت كاميابي و موفقيت الهي ات هستند. تمام انسان هايي كه تاكنون در زندگي ات بوده اند،با دستان خدا، بدون آنكه خودشان بدانند، تو را به سمت خير و صلاحي عظيم و به سمت آن هدفي كه بيشترين لذت و شادماني در پس آن برايت نهفته است، هدايت كرده اند. آنها كاملا در برابر نيروي عظيم درون تو تسليم هستند.هر صحنه اي كه هر روز مي بيني و هر كسي كه در مسير زندگي ات قرار مي گيرد، از مظاهر لطف و عنايت مهرباني خداست و در تمام آن ها خير و خوبي و خوشي نهفته است. خدا از هر اتفاقي، برايت خوشي عظيم و سروري به ياد ماندني مي سازد. اگر مادر و پدرت ،اين مادر و پدر بوده اند اين به نفع تو و بهترين مسير زندگي برايت بوده.اگر در اين مكان از دنيا به دنيا آمدي، اين به نفع تو بوده است. برخوردهايي كه در زندگي رخ مي دهد، با حكمت و درايت خداست. آسوده باش، چون هر اتفاقي كه بيفتد، به اراده االله به نفع تو خواهد بود. نيرويي وجود دارد كه حركت تو را هدايت مي كند. آن نيرو،نيروي خداست.

نيروي الهي درونت، خود ترتيب كارهايت را مي دهد. تمام اقدامات و آرزوهايت را به خداوند حواله كن. خدا فقط اتفاقات نيكو و زيبا و آرامش بخش را وارد زندگي ات مي كند. تمام بارهايت را به الوهيت عظيم درونت بسپار و رها شو. خداي درونت، در زمان مناسب و در مكان مناسب، آن را حل مي كند. اگر به ديواري برخوردي، مطمئن باش كه به راحتي مي تواني آن را دور بزني يا از روي آن بپري. خيزي عظيم بردار. دستت در دستان خداست. با شتاب به سمت ديوار حركت كن و دست در دست خدا از روي ديوار بپر. وقتي جرئت پريدن از روي ديوار به خود بدهي و بپري، خدا بال هاي پروازش را هم به تو مي بخشد و تو پرواز مي كني و اوج مي گيري و هم چنان دست در دست او، آن قدر بالا مي روي كه موانع و مسائل در نظرت كوچك و كوچكتر و سپس ناپديد مي شوند و تو هم چنان در كنار خدا در آسمان سحر آميز قدرت و خوشبختي و آرزو و اميد، بالاتر مي روي.

خدا آن قدر در كنارت مي ايستد و آن قدر دستت را مي گيرد و آن قدر به تو قدرت مي بخشد تا بلاخره به خود جرئت پريدن بدهي و در كنار او تا انتهاي آسمان هشتم اوج بگيري. تو از آسمان هشتم بالاتري. با لبخند و شادماني با خدا در ميان بادها پرواز مي كني. خدا به تو لبخند مي زند و با او در ميان پرندگان پرواز مي كني و بالا و بالاتر مي روي و آن قدر بالا مي روي تا خود واقعي ات را در بالاترين نقطه كائنات در انتهاي آسمان هشتم ملاقات كني. خدا تو را مي برد تا تو را به خودش برساند و از اين طريق خودش را به خودش برساند. اين خداي درون خودت است كه در بالاترين نقطه كائنات به انتظار وصال خودت نشسته است. خود واقعي ات با اقتدار و شكوه و بزرگي حقيقي تو، هميشه در حال نظاره تو بوده است. خود واقعي تو، خود خداست كه با تو هر كجا كه بروي هست. چه روي زمين. چه در انتهاي آسمان ها. تو خود او هستي.

نویسنده : كيميا مظفريان


کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,کمک خواستن ازخدا,گفتگو با خدا,

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات

نظری ثبت نشده.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *