دانلود رایگان سی دی های لاغری

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
رژیم لاغری دکتر کرمانی,لاغری سریع در ۳ روز, رژیم لاغری سه روزه سریع,لاغری سریع در یک هفته با ورزش, رژیم لاغری سریع شکم و پهلو,رژیم لاغری ۷ روزه,رژیم لاغری شیر و خرما,

هیپنوتراپی برای لاغری!

” هیپنوتیزم درمانی” یک روش درمانی است که در یک مرحله یا مراحلی از آن، از هیپنوتیزم استفاده میشود. هیپنوتیزم در حقیقت علم یا پدیده ایاست که در آن انسان به ضمیر ناخودآگاه و سیستم غیر ارادی بدن دست پیدا میکند. هیپنوتیزم درمانی به دو صورت مختلف انجام میگیرد:

۱-دگر هیپنوتیزم درمانی که در این روش بیمار توسط درمانگر از لحاظ ذهنی و جسمی آماده شده و به عمق مناسب برای برنامه درمان میرسد و تحت درمان قرار میگیرد.

۲- خود هیپنوتیزم درمانی که بیمار روش تلقین به خود و هیپنوتیزم و درمان خود را در مدت چندین جلسه می آموزد و برنامه درمانی را بدون نیاز به درمانگر ادامه می دهد. این روش عمدتا برای درمان اختلالات وزن مورد استفاده قرار میگیرد.

امروزه روشهای درمانی مختلفی برای درمان چاقی مورد استفاده قرار گرفتهاند که از این میان فقط آنهایی که شیوهی زندگی را منطبق با شرایط و نیازهای فرد تغییر داده و اعتمادبهنفس را افزایش میدهند شانس موفقیت طولانیمدت دارند. مطالعات و پژوهشهای صورت گرفته بهیپنوتراپی برای لاغری در جهان نشان دادهاند که هیپنوتیزم اثرات درمان کننده اثبات شده ای در درمان اختلالات وزن، پرخوری وو چاقیی دارد.

هیپنوتراپی برای لاغری ،درمانگر برای کمک به درمان چاقی با تقویت تصویر اندام ایده آل در ذهن، بیمار را یاری میکند تا در حالت هیپنوز قرار گیرد و تلقیناتی با هدف درمان به بیمار ارائه میشود. لازمه این روش این است که درمانگر بلد باشد چگونه فرد را به سمت هیپنوز راهنماییی کندد و چه نوع تلقیناتی به او ارایه دهد. به بیمار تفهیم می شود که مشکل از چه نوع ماهیتی است. فرد شناخت بهتری از مشکل خود و چگونگی لاغری با هینوتراپی پیدا می کند و به او تلقیناتی داده می شود که چگونه باید با شرایط موجود مقابله کرد.

مرکز تنظیم وزن بدن، در قسمتی از مغر به نام هیپوتالاموس قرار دارد. این مرکز از طریق اثر بر میزان سوخت و ساز بدن و همچنین تغییرات حس سیری و گرسنگی، وزن بدن را در محدوده خاصی تنظیم مینماید. در افراد چاق و یا لاغر احتمالا تنظیم این مرکز دچار اختلال شده و وزن هدف را بالاتر و یا پایینتر از وزن ایده آل بدن تعیین میکند. بنابراین شخص دچار حس گرسنگی و یا سیری کاذب شده و سوخت و ساز بدن بصورت نابجا دچار کاهش و یا افزایش می شود.

دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,

در روش لاغری با هینوتراپی، با استفاده از هیپنوتیزم میتوان مرکز تنظیم وزن را مجدداً برای وزن ایدهآل برنامه ریزی نمود. بنابراین با تغییرات سوخت و ساز بدن و همچنین اشتها، به مرور وزن به حالت مطلوب نزدیکتر خواهد شد. از سوی دیگر بهکمک تلقین و تصویرسازی ذهنی، تصویر جدیدی از شخص با وزن و اندام متناسب در ذهن او ایجاد میشود و آن را در حافظهی ذهن ناخودآگاه خویش ذخیره مینماید. بنابراین تمام نیروهای ذهنی فرد برای رسیدن به هدف متحد شده و بکار گرفته می شوند و در نتیجه بصورت ناخودآگاه شیوه زندگی و رفتارهای فرد و همچنین فرآیندهای فیزیولوژیک و متابولیسمی دستخوش تغییراتی در جهت رسیدن به اندام ایده آل خواهد شد.

در روش لاغری با هینوتراپی، درواقع هیپنوتیزم به فرد کمک میکند تا بتواند شیوه زندگی خود را در جهت رسیدن به هدف براحتی اصلاح نماید و به شکلی کارآمد بتواند رژیم غذایی و فعالیت بدنی متناسب با هدف (رسیدن به اندام ایده آل) را رعایت کند، سوختوساز بدن را در سطح بالاتری نگه دارد، با حفظ آرامش از پرخوری در مواقع هیجانزدگی و برانگیختگی اجتناب نماید و درمجموع شیوهی زندگی سالمتری را اتخاذ نماید. بنابراین می توان گفت هیپنوتراپی برای لاغری هم در سطح فیزیولوژیک و هم در سطح رفتار و شیوه زندگی می تواند مؤثر باشد.

روی عکس کلیک کنید

هیپنوتراپی برای لاغری

بررسی روش هیپنوتراپی برای لاغری

سلام، من رضوان هستم!

همونطور که توی بخش کامنتهای وبلاگ با هم درباره ش صحبت کردیم، تازگیها یه روش برای کاهش وزن،  ابداع شده به نام هیپنوتراپی برای لاغری که تاکیدش بر ذهن ناخودآگاه انسان هست و برای اصلاح عادتهای غذا خوردن تلاش میکنه …

دوست خوبمون نجمه جان که قبلا از این روش استفاده کرده، لطف کرده و تجربه هاش رو برامون گفته:

” قول داده بودم بنویسم برمن چه گذشت در تجربه هیپنوتراپی برای لاغری …الوعده وفا!

من یه خانم خانومای ۷۹ی و یه آقا کوچولوی ۸۵ی دارم. سارایم را طبیعی به دنیا آوردم. زایمان طبیعی و کمتر بودن سن و سال کمک کرد که با ورزش و کمتر خوردن به شکل نسبتا آسونی وزن کم کردم. البته نرسیدم به وزن قبل از زایمان اما اندام متوسط یه مادر را پیدا کردم و در کل راضی بودم. اما صدرا در سی سالگی من و متاسفانه با سزارین اجباری به دنیا اومد. هم سنم بالاتر رفته بود و هم سردی بیهوشی باعث شد که اقدامم برای کاهش وزن با موفقیت خیلی کمتری مواجه شود.

از طرفی بعد از سالها چادری بودن سال ۸۹ چادرم را برداشته بودم و انتخاب مانتو مکافاتی شده بود برایم. مانتویی میخواستم که هم خوشگل و شیک باشد و بتوانم توی دانشگاه بپوشم هم سیاه نباشد و هم حجابم را حفظ کند و تنگ نباشد.. اینقدر چیزای بی ریخت خریده بودم که حس خوبم نسبت به خودم داشت کمرنگ میشد..یک عالمه ایروبیک و پیاده روی و گشنگی دائم و ترازویی که لج کرده بود روی ۶۷ (قدم ۱۵۰ است)، از من مشتری کاملا آماده ای ساخت برای سی دی های هیپنوتراپی برای لاغری.

پکیج را تهیه کردم، مطالبی که  با بیان دلنشین و گرمش میگفت حرفهایی بود که درستیشون را میتونستم باور کنم انگار حقیقتی در آن برق میزد. با اینحال دنبال ضمانت اجرایی میگشتم براش و طبق ادعای ایشون این ضمانت، دوتا جلسه هیپنوتراپی بود که بار انجام تصمیم را از دوش اراده خوآگاه بر میداشت و بر شانه های قدرتمند تجسم در ضمیر ناخودآگاه میگذاشت. باورش کردم و شروع کردم به استفاده. نمیگم معجزه ناگهانیی رخ داد اما روندی در زندگیم شروع شد که هنوز هم ادامه داره. حدس میزنم این برنامه پتانسیلی بیشتر از آنچه من بهره بردم برای ایجاد تحول دارد. بنابراین نکته هایی را که خودم تجربه کردم برات مینویسم:

*برای شروع یه فایل صوتی را باید همراه با یک وعده غذایی روزانه به مدت یک هفته گوش داد. متاسفانه من این قسمت را زیاد جدی نگرفتم، توصیه میکنم حتما انجام بشه تا بلد بشیم آرام و آگاهانه غذا خوردن یعنی چه. حتما با یک وعده غذایی که احتمال پرخوری توش بیشتره گوش دادنش توصیه میشه. ضمنا من ازشون پرسیدم گوش دادن با خانواده هم (به لحاظ رعایت حق و حقوق ایشون) مشکلی نداره. مشکل من در این قسمت این بود که دخترم خوشش نمیومد و با اینکه خیلی بروز نمیداد من دوست نداشتم اذیت بشه. بعدش فهمیدم که راهی برای ریختن فایل روی mp3 player وجود داره (با مجوز خودش و به شرط عدم تکثیر) که کمک میکنه شخصی گوشش بدیم.

دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,

*نکته دیگه موقع غذا خوردن دریافت رفلکس سیری است.  این رفلکس واکنش طبیعی بدنه که با آرام و آگاهانه غذا خوردن میشه به موقع حسش کرد. اما برای من خیلی محسوس نبود، اما از آموزه های قبلیم از جمشید خدادادی به خاطر داشتم که اگر خیلی آرام بخوریم و لقمه را نرم بجویم، رفلکس سیری، یک آروغ کوچک است (با عرض معذرت). این علامت چون محسوس و ملموس بود کمک زیادی به من کرد. یعنی زمانی که دریافت میشد سیری نسبی احساس میکردم هرچند میدونی که ماها ظرفیتمون بیش از اینهاست و در سیری هم میتونیم بخوریم ! اما این آلارم میتونه به موقع ما را از سر سفره بلند کند(تا همه ظرفیتها مون به فرصت تبدیل نشه!!) به کمک خلسه و تلقینهاش این خودداری اذیت کننده نیست و به آدم احساس محرومیت و ناکامی نمیده.

* نکته دیگه آب خوردنه.چیزهایی که این برنامه در مورد آب خوردن و اهمیتش در سلامت و لاغری میدهد خیلی مفید و خوب است و از من یک آب خور حسابی ساخته است تا الآن. همون موقع هم با کم کردن حدود شش کیلو و بدون هیچ ماسک و بخوری پوستم هیچ تغییری نکرده بود و حتی بهتر شده بود. پوست خشک من بخصوص در پاییز حتما به مرطوب کننده احتیاج داره اما اون سال با این که صورت گرد شده و چاغالیم دوباره شد شکل چند سال قبل و به سلامتی دوباره گونه درآوردم(!! ) اما پوستم شل نشد.

روی عکس کلیک کنید

اما نکته ای که قابل ذکره اینه که ایشون معتقده آب را علاوه بر زمان احساس گرسنگی، قبل، در حین و بعد از غذا باید خورد و این تصور عمومی که اینطور آب خوردن درست نیست را قبول ندارد. من که ازش پرسیدم رفرنسهایی از عالم پزشکی هم اورد که من خیلی پیگیر نشدم. به حرفش گوش دادم و نتیجه هم گرفتم به مشکل خاصی در هضم یا گوارش هم بر نخوردم با این حال بعد از دوره هرچند باز زیاد آب میخوردم اما بعد غذا و بلافاصله بعدش را چون بار روانی منفیش برام زیاد بود گذاشتم کنار و بعد از غذا با قدری فاصله آب خوردن را از سر میگیرم.

* نکته دیگه این که این برنامه با رژیم صددرصد مخالفه و آن را عامل اعلام قحطی و بسیج عمومی بدن برای ذخیره مواد غذایی میداند. بنابراین یکی از دستوراتش این است که هر وقت احساس گرسنگی کردید یک لیوان آب بنوشید و دو دقیقه صبر کنید اگر گرسنگی ادامه داشت واقعیست و عاطفی نیست بعد ببینید دلتان چه میخواهد همان را بردارید و در کمال آرامش و با لذت کمی از آن را بخورید و خوب به رفلکس طبیعیتون توجه کنید اگر حس کردید میلتون بهش کم شده دیگه نخورید.
من خیلی چیزها را بر خود حرام کرده بودم از جمله بستنی که اگر پیش میومد چنان با عذاب وجدان و عجله میبلعیدمش که غیر از کالریشش چیزی نصیبم نمیشد اما همون اوایل یه بار که بعد از یه بحران خانوادگی همسرم خواست برای بچه ها بستنی بخرد که حال و هوایمان عوض شود احساس کردم که منم چقدر دلم میخواهد و ذوق کردم که حالا که آقا مهدی اجازه میدهدچرا نخورم؟! بستنی را دستم گرفتم و یه تکه کوچولوش را در دهان گذاشتم و با تمام وجود مزمزه اش کردم باب ین شیوه حدود یک سومش را که خوردم احساس کرد شیرینیش برام تند شده و میتونم نخورمش و دیگه از اون لذت نمیبرم. دقت کن نمیگم نمیتونستم بخورم بلکه میتونستم نخورم…

دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,

* نکته دیگه این که من دوره را چهارماهه تمام کردم، یعنی هر روزی که نمیتونستم ورزش کنم یا سی دی را گوش نمیدادم تکالیف آن روز را تیک نمیزدم که به نظرم اشتباه بود و واقعا آدم باید این دو ماه برای گوش دادن این دوتا فایل بیست دقیقه ای(گمانم حدود یک ماهش هر دو بود قبل و بعدش یکی را باید گوش میدادم) وقت بگذارد و یکباره کار را تمام کند.

* نکته مهم دیگر که خودش هم تاکید میکند عجله نداشتن و پرهیز از وزن کشی دائم است. یعنی به نظرم آدم باید یه اندازه گیری اولیه داشته باشد و بعد ترازو را بذاره یه جای دور از دسترس مثل ته کمد خانم کوچولو! البته درش را هم ببندد و کلیدش را هم ترجیحا قورت بدهد!!! چون تاثیرات این برنامه سریع نیست و بخصوص برای بدنهایی که با رژیمهای مختلف ترسانده شده اند و چربیهاشونو محکم بغل کرده اند باید فرصت اونقدر باشه که احساس امنیت کنند و خودشون به اختیار و با خشنودی بار اضافی را زمین بگذارند.

روی عکس کلیک کنید

هرچی هی بدویم روی ترازو و هی ناامید شویم بدنمون هم بیشتر میترسه و چربیهاشو به عنوان لایه ایمن دارنده اش نگه میدارد. خلاصه این که بدن ما یک ماشین نیست . سیستم ما هوشمند است و قدرت تطابق بالایی دارد اگر بفهمد هوا پس است و گشنگی و غم و غصه وحسرت و این چیزها در راه است خودش را در لایه های چربی مخفی میکند تا دست بیرحم ما بهش نرسد!. باید بگذاریم شادی و سیری و سربلندی را تجربه کند و مثل آدم از سفره و غذا و لذت خوردن بهره مند شود و گرنه مثل فیل حمله میکند به همه چی و مثل موش شروع به انبار کردن میکند.

خلاصه من بعد از یک ماه بدون وسواس و نگرانی و با شیوه درست غذا خوردن و طبق برنامه ورزش کردن یه دفعه صبح که اومدم شلوارمو بپوشم متوجه شدم که حسابی گشاد شده و بسی ذوقمرگ شدم! البته مطمینا تدریجی بوده اما اونقدر آدم آرامش و حس خوب دارد که خود به خود وسواس و عجله اش کم میشود.

* مساله بعدی که من تجربه کردم این بود که هر چند آقای خردمند میگه که این برنامه برگشت پذیر نیست، اما این به این معنی نیست که امکان ندارد، بلکه منظور این است که به اندازه رژیم و سایر روشها برگشتش آسون و قطعی نیست به هر میزان که خود را بیشتر در خلسه غرق کنی و خود را به تجسمها بسپاری تاثیرات عمیقتر و ماندگارتر است.

من هنوز هم آب زیاد میخورم، یعنی با تشنگی به طرف آب کشیده میشوم. بدنم یاد گرفته که آبی در کار هست و بلد شده تشنگیش را اعلام کند. بسیار آرامتر از قبل و با جویدن بسیار غذا میخورم…اما تابستون امسال و در جریان پارک بردن بچه ها به شیوه قبل (مثل فیل و موش و نه مثل آدم) بستنی و شیرینی و…میخوردم و خب الان دوباره کمی اضافه کرده ام، در حالیکه میدونم کاملا میشد نخورم و مثل قبل هلاک خوردنش نبودم…انگار بخشی از وجودم میخواست ادعای آقای خردمند را محک بزند و هدف اصلیش را فراموش کرده بود..خلاصه، نکنید عزیزان من چه کاریه …

دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,

ما برای لاغریشن آمدیم نی برای آزمون مردمان!!!

* به هر حال رضوان جان در کل من از تهیه و گوش دادن این سی دیها اصلا پشیمان نیستم شیوه استفاده من میتونست بهتر باشه . من سه سال پیش سی و خرده ای پول دادم اما به نظرم برای این همه تغییر و تحول ۷۰۰۰۰تومان هم خیلی زیاد نیست. تازه من چند تا از لباسهای متروکه ام هم احیا شد و قابل استفاده، بخصوص شلوار لی عزیزم که چند سال بود دلم نمیومد بدم بره وقتی پوشیدم و دکمه اش را راحت بستم قند توی دلم آب شد البته هنوزم میپوشمش. پیشنهاد میکنم اگر خواستی استفاده کنی یکی دوتا از لباسهای چند سایز کوچکترت را انتخاب کن و در خلسه تجسم کن که آنها را میپوشی به راحتی(البته نمیخواد لباس ۱۴ سالگیت را انتخاب کنی که باورش سخت باشه از آسونتر شروع کن!) و مطمئن باش که محقق میشود

* من خیلی دوست داشتم که اینها را برای کسی بگویم که مشتاق وزن کم کردن است انگار بارش رو قلبم بود متشکرم که این فرصت را فراهم کردی..اگر سوال دیگری داشتی با کمال میل در خدمتم …

****

دوست خوبمون فانوس جان (مامان ریحانه) هم تجربه استفاده از این متد رو داشته :

” من پارسال پکیج رو گرفتم ..خداییش اگه ادم منظم ومرتبی باشی و تمام موارد رو انجام بدی خوب کم میکنی، نباید ناامید بشی باید به نت هم هر روز دسترسی داشته باشی وی ه جورایی کارها و برنامه هایی که بهت میده رو اگه انجام دادی تیک بزنی…..

اول سیدی های صوتی که درمورد لاغری گفته و کلا تمام چیزهایی که درمورد هیپنوتراپی برای لاغریشنیدی رو باید بریزی دور کلامغزتو شستشو میده…من بیشتر سایز کم کردم تا وزن….تازه من خوب وکامل انجام ندادم مثلا پیاده روی شو کلا نرفتم.

مواردی که ازت میخواد یکی اینه که بایدهرروز تا حدود ۳ هفته. با سیدی که ریختیش تو موبایلت وبا صدای اون غذا بخوری…..هرطور که اون میگه ارام وکاملا جویده….تازه یه مسئله ی دیگه ای که واسه شماها که اینقده به رزشم ونگهداریش اهمیت میدین…اینه که کلا همه چی آزاده…ودقیقا هرچی که دوست داری باید بخوری….

خداییش من شروع کرده بودم..وقتی غذایی که دوست داشتم رو با سیدی و کاملا ارام وشمرده میخوردم غذام شده بود یک چهارم…..خداییش من که با دوتا همبرگر سیر میشدم با این سیدیها واقعا با نصف همبرگر سیر میشدم….نمیخوام تبلیغ بکنم…چون به من که چیزی نمیرسه ولی من تو مشکلات زندگی غرق بودم .مشکل زود ناامید شدن دارم…واسه همین ولش کردم…..دیگه نمیدونم چی بگم ولی هرسوالی دارین بپرسین درخدمتم … ”

***

خوب حالا اگر کسی تجربه ای داره یا اگه نکته ای درباره این روش به نظرش میرسه، میتونه مطرح کنه … در ضمن اگر دوستی درباره این روش سوالی داره هم میتونه از این دو عزیز بپرسه، تا به یک جمع بندی برسیم …

دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,دانلود رایگان سی دی های لاغری ,

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات (10)

  1. Bahram.ebd :

    سلام، برای چاق شدن فایل سابلیمینال هست ؟

  2. پروین حیدری :

    سلام من سی دی لاغری رو خریدم ولی یکی از سی دی ها رو گم کردم متاسفانه تو حساب کار بریم نمیتونم برم چکار باید بکنم. اگه ممکنه اینجا جوابمو بدید چون رمز ایمیلم رو فراموش کردم.البته اگه با اون بتونم سی دی رو بگیرم میتونم رمز جدید بگیرم ولی چند بار ایمیل دادم هیچکس کمکم نکرد

    • گروه آموزشی الهی :

      سلام
      وقت بخیر
      با ایمیل شما خریدی در سایت ثبت نشده. اگر ایمیل دیگری هست بفرمایید تا چک بشه.

  3. مهین جمالپور :

    سلام من سی دی های لاغری رومیخواستم

    • گروه آموزشی الهی :

      سلام
      اگر ایمیل دارید از طریق سایت میتونید خریداری بفرمایید در صورتیکه ایمیل ندارید میتونید مبلغ رو واریز به کارت بفرمایید تا فایل براتون در اینستاگرام، واتساپ یا تلگرام ارسال بشه

      برای تهیه فایل ها از سایت روی لینک زیر کلیک کنید و خریداری نمایید.
      https://mortezaelahi.com/?p=21820

  4. fatahii75 :

    سلام
    برا لاغری به جز گوش دادن به فایل های سابیلمینال کار دیگه ای که نباید انجام بدیم

    • مدیریت سایت :

      درود
      نه نیازی نیست چون ناخودآگاه شما با گوش دادن به این فایل برای همه کارهای لازم برنامه ریزی میشه.
      بعد از یک مدت گوش دادن به این فایل ها ذهن شما به شما پیشنهادات جالبی میده و این نشون دهنده تاثیر گذاری این فایل ها هست! بعد از گوش دادن به این فایل ها شما از درون ترغیب میشید که مثلا میوه بیشتر بخورید یا اینکه حس میکنید دیگه بایک کفگیر برنج سیر میشید و ذهنتون بهتون میگه بسه دیگه نخور یا….
      خیلی مهمه که پیشنهادات دهنتون رو بپذیرید و انجام بدید ، البته ذهن کارش رو انجام میده ، اما اگر شما هم با اون همراه بشید و توصیه هاش رو عملی کنید سرعت نتیجه گیری شما برای کاهش وزن خیلی بیشتر میشه.
      موفق باشید

  5. Romina :

    سلام من میخوام سفارش بدم بلد نیستم ایمیلم درست کار نییکنه لطفا یه شماره تلفن بدین تلفنی سفارش بدم

    • گروه آموزشی الهی :

      سلام دوست عزیز
      شماره های دفتر
      ۰۲۱۷۷۵۲۱۲۶۱
      ۰۲۱۷۷۶۴۱۶۵۰
      لطفا در ساعات اداری تماس بگیرید.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *