ضمیر خودآگاه و توانایی تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
فکر- جذب- ذهن-خلاق

????ضمیر خودآگاه و توانایی تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی????

 تجسم خلاق  تمرین تجسم خلاق  تصویرسازی ذهنی  ضمیر ناخودآگاه  ضمیر خودآگاه

توانایی مهم دیگر ضمیر خودآگاه استفاده از تصویر سازی ذهنی و قدرت تجسم خلاق است. ذهن شما به معنای واقعی کلمه می تواند چیزی که شما پیش از این هرگز تجربه ای از لحاظ فیزیکی در خصوص آن نداشته اید، چیزی که کاملا جدید و منحصر به فرد است را تصور کند. در مقابل، ضمیر ناخودآگاه تنها می تواند نسخه ای از آنچه که خاطرات آن از تجارب گذشته ذخیره شده، ارائه دهد.

اما نکته واقعا جالب این است که ضمیر ناخودآگاه نمی تواند بین تصویرسازی ذهنی ضمیر خودآگاه و واقعیت آن تفاوت قائل شود، بنابراین هر آنچه که توسط تخیل، آگاهانه تصور شود و مشتاقانه برآن تمرکز شود، ضمیر ناخودآگاه، برای ایجاد تجربه ای جدید، تمام عواطف و احساسات مربوط به آن تصویر ذهنی را در ذهن شما ایجاد می کند. حتی هورمونهای لازم جهت درک این تجربه جدید در بدن شما ترشح می شود.

 تجسم خلاق  تمرین تجسم خلاق  تصویرسازی ذهنی  ضمیر ناخودآگاه  ضمیر خودآگاه

به عنوان مثال، اگر شما هر روز قبل از خواب در مورد برنده شدن در لاتاری یا سپری کردن زمان با کسی که دوست دارید رویاپردازی کنید، می توانید شادی که آن افکار در ذهن شما ایجاد می کند را احساس کنید، حتی اگر شما می دانید که به لحاظ واقعی در آن لحظه این اتفاق نمی افتد، اما ضمیر ناخودآگاه فکر می کند این اتفاق افتاده است و به همین دلیل احساسات و عواطف آن را با تصاویر رویاپردازی شده به صورت همراه و همزمان ارائه می دهد. این واقعاً یک هدیه شگفت انگیز است که ما انسانها از آن بهره مند هستیم.

تصویرسازی ذهنی می تواند برای ایجاد برخی از نتایج شگفت انگیز مورد استفاده قرار گیرد. در یک مطالعه ورزشی سه گروه از افراد برای بهبود دقت در پرتاب آزاد بسکتبال مورد آزمایش قرار گرفتند. تعداد پرتاب های منجر به امتیاز آنها در آغاز و پایان آزمایش بررسی شد تا پیشرفت آنها قابل مقایسه باشد. گروه اول مجاز بود به مدت ۲۰ دقیقه در روز در زمین بسکتبال تمرین کند. گروه دوم حق نداشت هیچ تمرینی کند. گروه سوم در هر روز به مدت ۲۰ دقیقه در حالت آرامش، تصور می کردند که در حال پرتاب آزاد هستند. در این رویاپردازی اگر پرتابی نیز داخل سبد قرار نمی گرفت، فرد می بایست در تصور بعدی خود با اندکی تغییر تصور می کرد که توپ داخل سبد افتاده است.

 تجسم خلاق  تمرین تجسم خلاق  تصویرسازی ذهنی  ضمیر ناخودآگاه  ضمیر خودآگاه

در پایان آزمایش نتایج باور نکردنی بود. گروهی که فیزیکی هر روز تمرین کرده بود، ۲۴ درصد پیشرفت داشت. گروه دوم که تمرینی نداشت، هیچ پیشرفتی نیز متعاقباً به دست نیاورد. اما گروه سوم، که فقط تصویرسازی ذهنی انجام داده بود، ۲۳ درصد در پرتابهای درون سبد پیشرفت داشت. پیشرفتی تقریبا به اندازه گروه اول!

????????قدرت ضمیر ناخودآگاه قابل برآورد نیست.

 تجسم خلاق  تمرین تجسم خلاق  تصویرسازی ذهنی  ضمیر ناخودآگاه  ضمیر خودآگاه

در ادامه بخوانید:

 مقالات قانون جذب
دانلود رایگان فایل های آموزشی
 راه حلی برای فعالسازی قانون جذب
 هیپنوتراپی پنهان روشی که معجزه می کند!
دانلود رایگان فایل های انگیزشی
 دوره رایگان تکنیک های موفقیت مالی
 تجربیات مشتریان گروه آموزشی الهی
روشی جدید برای جذب ثروت بیشتر به زندگی

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات

نظری ثبت نشده.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *