عظمت خدای درون – قسمت دوم

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
عظمت-خدای-درون۲

فصل دوم : حضوري قدرتمند در درون تو وجود دارد…

 رها باش .شكرگذار باش. به او توكل كن. ايمان داشته باش. عاشق باش. ببخش . تو در هر لحظه از زندگي ات در دنيا، به عالمي بسيار قدرتمند و عظيم و ناديدني كه همان عالم ملكوت يا خدا يا سرچشمه هستي يا دنياي فراسو است، مرتبط و متصل هستي. تو در يك ثانيه مي تواني به اطلاعات كليه عالم، اعم از اطلاعات اكنون و گذشته و آينده تاريخ بشريت دست پيدا كني .اين قدرت،قدرت روح توست .قدرتي ست كه با زيستن در كنار روح خدا همواره از آن توست. اين همان قدرتي است كه پيامبران از وجود آن مطلع بودند و با رعايت قوانين روح از آن استفاده مي كردند. اين، همان قدرت شگفت انگيز پيش گويي يا پيش بيني اتفاقات آينده است. اين قدرت، همان قدرت شنيدن آيه هاي قرآن است.

اين قدرت، همان قدرت دسترسي به بزرگترين اختراعات دنيا يا زيباترين تابلوهاي نقاشي يا جاودانه ترين آثار هنرمندان است و اين قدرتي راز آلود در دنياي مادي ما است كه تمامي انسان ها در تمام دنيا و در تمام زمان ها و با هر سطح سواد ،با اتصال به دنياي ناديدني روح به آن دسترسي دارند. براي دست يافتن به اين منبع شعور و انرژي بي نهايت و عظيم و بي كران،كافي ست مانند روحت با همان قوانين كه روحت رعايت مي كند زندگي كني. انسان در كنار خدا هر كاري را كه اراده كند، به راحتي نوشيدن يك جام آب، قادر است انجام دهد. جنس انسان از جنس روح خداست و روح خدا قادر به انجام هر كاري هست. پس انسان هم به خواست خود خدا، توانايي انجام هر كاري را كه خدا انجام داده و مي دهد را دارد. منبع انرژي بي كران كائنات ، حاوي تمام اطلاعات و قدرت و علم و آگاهي در درون روح تو جريان دارد.

پس جواب تمام سوال هاي تو و سوال هاي اطرافيانت، در درون وجود اعجاب آور تو وجود دارد. وقتي به پروردگار عالم ايمان داشته باشي، و ايمان داشته باشي كه تمام اسرار جهان و كيهان و رموز هستي در خداست و خدا در درون توست، مي تواني به اختراعات و نظريه ها و علومي كه بشر در هزار سال آينده دست پيدا خواهد كرد، همين حالا آگاه و قادر شوي. هوش و خرد عظيم سحرآميز خدا در وجود توست. تمامي علم دنيا و تمامي علم مرموز خدا در وجود اسرار آميز توست. به صداي علم و آگاهي شگفت انگيز دنيا و گيتي كه در روحت است گوش بسپار و به آن چه به تو مي گويد عمل كن. پيامبر به طرز عجيب و قدرتمندي با اين منبع به طور مستقيم در ارتباط بود. او هيچ علمي نياموخته بود.

او تمامي علم عجيب خود را از ارتباط با منبع هستي به آساني و به سرعت دريافت مي كرد و بدون سواد خواندن و نوشتن، راهنماي ميليون ها انسان تحصيل كرده و با سواد شد.او فقط از راز هاي خوشبختي آگاه بود .از قوانين روحش. نيروي الهي درون تو، آينده را مي داند. خير و صلاحيت را مي داند. بهترين راههاي زندگي و جواب تمام رازهاي زندگي و پاسخ همه پرسش هايت را به طرز عجيب و غير قابل باوري مي داند. نيروي سحرآميز درونت افكار هر ابرمردي را مي داند. راز خلقت و راز هستي و تمامي مجحولات سر به مهر را مي شناسد. نيروي جادويي درونت، راه تحول عميق جهان و به خوشبختي رساندن همه انسان هاي روي زمين را مي داند. نيروي شگفت انگيز درونت افكار تمام انسان هاي در حال زيست و تمامي انسان هاي گذشته و آينده را مي داند.

نيروي پر رمز و راز درونت، بهترين راه براي رسيدن به خوشبختي و سلامت و آرامش و لذت و ثروت را مي داند. نيروي اسرار آميز درونت ، راه حل تمامي مسائل خودت و راه حل تمام مسائل همه انسان هاي روي زمين را مي داند. نيروي اعجاب انگيز درونت، بهترين و سريع ترين راه ها براي عملي كردن هر ايده و فكري كه در ذهنت است را مي داند. نيروي درونت، راز معجزات عظيم و شگفت انگيز افسانه اي را مي داند. نيروي درونت راه انجام كارهاي خارق العاده و سحرآميز و فرا زميني مثل زنده ماندن بدون اكسيژن و يا غذا براي مدت طولاني يا رد شدن از ديوار آهني يا هر كار عجيب و معجزه آساي ديگري كه فكرش را بكني، مي داند. نيروي كيهاني درونت راه هماهنگي و رهايي و تسليم و آرامش و جاري بودن كه قدرتمندترين راه براي نفوذ در همه چيز و تغيير دادن مقتدرانه همه چيز است را مي داند.

نيروي درونت انتهاي تمام معماها و حقيقت اسرار سر به مهر علوم مختلف را مي داند. نيروي اسطوره اي درونت، در بردارنده تمام اطلاعات دقيق و ذي قيمت عالم است. نيروي درونت هر ثانيه نشانه هاي راه درست و راه سعادت را در دنياي مادي به صورت نشانه هايي برايت مي فرستد. اين نيرو از هر طريقي شده، تو را به هدفت مي رساند. نيروي معجزه گونه درون تو، همه چيز را از قبل مي داند و بهترين راه ها را براي تو انتخاب مي كند. راه حل هاي عالي باور نكردني و شگفت و راه هاي موفقيت عظيمي را به رويت مي گشايد كه تو را به حيرت و اعجاب وا مي دارد. اين نيرو،خداي توست. خداي مقتدر در درونت، ذهن بي نهايتي است كه در هر لحظه سوالاتت را پاسخ مي دهد. براي ورود به ملكوت آسماني، وارد وجود خودت شو. وقتي واقعاً در درونت غرق ميشوي، زمان متوقف مي شود و خدا را در آن جا ملاقات مي كني. خدا در درون قلب توست. از دلت سوال كن.

دل تو هميشه درست مي گويد. اين صداي خداوند است كه از ملكوت در قلب تو مي پيچد و راه كمال و خوشبختي را در جلوي پايت قرار مي دهد. صداي خدا در ژرفاي وجود خودت است. اين صدا در تمام وجود تو طنين مي افكند..صداي خدا، صداي روحت است. خدا درون تو زندگي مي كند و به اين شكل همواره و هميشه در تو و با توست و از طريق تو در جهان و در كهكشان ها تجلي مي يابد. صداي درون تو، اقتدار الهي مطلق جهان است. هر ثانيه، انديشه هاي خلاق و ايده ها و الهامها از شعور نامحدود خداي درونت بر تو وارد مي شود. عشق بازي عظيم خدا را حس كن كه در عمق قلب و وجود تو رخ مي دهد.حكمت كامل و روشن بيني ژرف و فرزانگي و قوت خدا درون توست. شعور الهي جهاني در درون توست.

توانگري و عدالت و دانش و فهم خدا با توست و در توست. درون تو، مجمع البحرين علم و دانش و آگاهي خدا مي خروشد. علم خداي تو بر تمام علوم محاط است.قدرت دستيابي تو به دانش و آگاهي هزار ها قرن پيش يا هزارها قرن بعد، در كنار خدا بي حد و مرز است. علم تمامي قرون گذشته و آينده در درون توست. صراط مستقيم در درون توست. روشنايي درون تو، هزاران برابر روشنايي خورشيد، خيره كننده و تابان است. آن چه در زمين اتفاق مي افتد و آن چه اتفاق افتاده است، و آن چه در آسمان ها اتفاق مي افتد و آن چه اتفاق خواهد افتاد، همگي به شكل خردي نهفته در باطن وجود خودت است. درياي خرد كيهان در توست. خرد عظيمي كه ميلياردها برابر ميزان فكري است كه هر ثانيه در ذهن داري، در هر زمان در درونت وجود دارد. تو با خدا بر همه چيز دانايي. هوش و خرد خداي درون تو،هيچ مسئله و مانعي نمي شناسد و راه حل هر مسئله اي را مي داند. بزرگترين هديه ي خدا به تو، روح خودش و قدرت بي كرانش است.

خداوند واژه هايش را بر زبان تو مي نشاند. عشق اعلا و ناب خدا تو را هدايت مي كند. خدا ، با راهنمايي هايش، تو را توانگر و دولتمند و ثروتمند و سلامت مي گرداند. دانش راستين درونت، ثانيه به ثانيه، كاري را كه به نفعت است انجام دهي را، خود به خود در جلوي پاي تو قرار مي دهد. دانش كيهاني تمام اعصار و قرون در توست. صداي خدا، راه توانگر شدنت و رسيدن به خواسته هايت را به تو نشان مي دهد. آن چه را كه به تو الهام مي شود،با قوت قلب انجام بده. خدا كلمات خود را در دل تو مي كارد. بر طبق آنها عمل كن تا در تمام جنبه هاي زندگي ات، بركتي عظيم و دولتي پايدار را تجربه كني. صداي قلبت كه متصل به حنجره خداست و تصميم دلت كه متصل به قلب خداست، است كه مهم است. راه جادويي كه رد پاي خدا در آن حك شده، جلوي در قلب توست.

هرگاه به صداي خدا در قلبت گوش كني،به آرامشي محض و شگفت انگيز مي رسي.به آرامشي بسيار بسيار عميق و ژرف.او زيباترين سخنان را در گوش تو با تو مي گويد.او هميشه به تو وعده هاي زيبا و نيكو مي دهد.او با حرفهايش به تو قدرتي عظيم مي بخشد.اين صداست كه صداي خداست.تنها كسي مي تواند به تو بگويد كدام كار درست است، خداست كه در درونت است و تو را با راهنماي احساست به سمت كار درست راهنمايي مي كند. نداي الهي درونت همواره آواز توفيقات و بركات را مي خواند و هميشه نغمه پيروزي و اميد سر مي دهد. خداي درون تو مي تواند علم و اطلاعاتي را كه ديگران ماه ها و سال ها به دنبال آن مي روند و با سعي و تلاش و جست و جو و آزمون و خطا به دست مي آورند،در يك ثانيه به تو بدهد.او همواره هادي و مشاور تو به سمت بهترين هاي عالم است و تو را قوي و نيرومند مي گرداند. خدا طرح الهي زندگي ات را كه تو را به عرش اعلي مي رساند، هر روز و هر ثانيه در گوش هايت مي خواند.

در دلت صدايي آهسته مي شنوي كه (تو فرستاده بزرگ و قدرتمند مني. به دنبال هر عمل خداگونه اي كه دوست داري و از آن لذّت مي بري، برو. نيكي و بركت و رحمت و ناز و نعمت و فيض و فراواني از آن تو است .اين موهبت به تو عطا شده كه با قدرتي شگفت انگيز يا همان قدرت خدا زندگي خود را بيافريني. برو به سوي عظمت و شكوه و قدرت و توانگري…برو به سوي خدمت و نيكي ). به دنبالش برو. خداوند كه خالق قدرتمند هر آنچه وجود دارد است، هر روز در دل تو را كه معشوق بي مانند او هستي ، مي زند. با تو نجوا مي كند، قوانين خوشبختب را به تو يادآوري مي كند و به تو عاشقانه از وجودش عشق مي بخشد. او آنقدر بخشنده و بزرگوار است كه چتر عشق و محبت و نعمت و فراواني خود را ، براي هميشه تا ابد بالاي سرت نگه خواهد داشت. او روزي رسان لايتناهي توست. هر آنچه كه بخواهي، شادي ،عشق، رونق، سعادت و بركت از سمت خدا آماده است تا تو آن را تصاحب كني.تو فقط كافي ست در كنار او زندگي كني و آن چه را به تو مي گويد اطاعت كني.خوشبختي در اين زندگي حقيقتا ساده ست. صداي قلب تو ، صداي ملكوت خدا است.

صداي خداست كه در قلب ملكوتي تو طنين مي افكند و به تو الهام مي كند. نگاه كن. خداوند همين جاست. درست در درون تو. با تمام قدرت و عظمت و اقتدارش. تو هميشه همسفري خدا را در درون خود داري. خدا در توست. كنار توست. تو هميشه از حضور دروني خدا ،حمايت نيروي خدا و عشق عظيم او بهره مندي. آن صداي ملكوتي و آرامش بخش و پرقدرت همواره در درون تو، منتظر ايمان توست.اين صدا هر روز بلندتر و واضح تر خواهد شد و هر روز بر ايمان، اطمينان، آرامش و نورانيت چهره تو افزوده خواهد شد. اي جاذب انسان ها و اي رهبر بزرگ، تو مي تواني تمامي انسان ها را نيز با ايمان به راه خداي خود، به اين صدا فراخواني و آنها را قدرتمندانه و با شكوه به سمت وجود خدا رهبري و هدايت كني و اجازه دهي كه آنان از طريق مشاهده عظمت و شكوه الهي تو و پيروي از تو، آن شخص بزرگوار و بخشنده و خداگونه اي را كه اصالت وجود آن هاست تجربه كنند و آن قدر در هدايت مردم به اصل خدايي خويش در راه كمال شايسته شوي كه خداوند در برابر تمام فرشتگان خود با غرور بر پيشاني تو بوسه اي از عشق ومحبت زند و به تو، بنده خاص و نظر كرده خود افتخار كند.

پس از مدتي، به راحتي مي تواني صداي ذهنت را از صداي نيروي الهي درونت تشخيص دهي. صدايي كه همواره تو را به آرامش و بخشش و خيرخواهي و مهرباني دعوت مي كند و به تو وعده قدرت و خوشبختي مي دهد، صداي خداست. صدايي كه تو را به تصميم عجولانه يا رقابت يا اثبات قدرت و برتري دعوت مي كند، صداي ذهنت است. يادت باشد كه گر چه خدا از درون، مرتب قدرتت را به تو يادآوري مي كند، اما تو هيج نيازي نداري كه اين همه قدرت بي كرانت را به كسي نشان دهي. چون تك تك ذرات كائنات و تك تك انسان ها از درون از قدرت تو مطلعند و تو همين كه اين قدرت را در درونت احساس كني، بس است و احتياج به هيچ كاري نيست. چون نيروي قدرتمند احساساتت به تمام انسان ها منتقل ميشود و بدون آنكه حتي حرفي بزني، همه قدرت عظيمت را احساس مي كنند. حتي لازم نيست چيزي را به كسي توضيح دهي. هنگامي كه سكوت مي كني، خدا شروع به صحبت مي كند.

صداي خدا از درون تو بيدار مي شود و بزرگي درون تو را با تمام انسان ها در ميان مي گذارد. ديگر نيازي نيست براي تاثير روي كسي، با او سخن بگويي. تو فقط با نگاهت، تير عشق را بر قلب هر كسي مي نشاني. با سكوت، خدا بسيار راحت از درون تو سخن مي گويد و نواي عشق تو را به قلب همه مي رساند. عشق الهي از درون تو بدون احتياج به زبان با ديگران سخن مي گويد. تو كليد ورود به احساس و قلب تمام انسان ها را در دست داري.آن كليد، اعتماد به قدرت خداي درونت است. اجازه بده او سخن بگويد. اجازه بده او خودش عشق تو را به قلب انسان ها الهام كند. با خداي برتر از جهان دمخور باش. با خداي قدرتمندتر از گيتي گپ بزن. با خداوند دانا و آگاه راه برو و بخند و گفت و گو و معاشرت كن. معاشرت با خداوند بزرگوار، صفات او را در تو ايجاد مي كند.

در معاشرت با خدا، زيبا و كامل و خردمند و صبور و حاكم مي شوي. فقط با خود او نشست و برخاست و مراوده كن. بنشين و به حرف هاي لذت دهنده و قدرت بخش او گوش كن. اگر گوش كني، او ساعت ها با تو سخن مي گويد. هر بار كه به سخنان او گوش مي كني، قدرتي افسانه اي و عزّت و خرسندي و حاكميت بر كائنات را در درونت احساس مي كني. هر بار كه از سخن گفتن با او باز مي گردي، تبديل به انسان ديگري شده اي. انساني قدرتمند و بخشنده و بزرگوار، انساني سرشار از يقين و ايمان و سرشار از آرامش و رهايي آسماني و با لبخند زيباي ملكوتي.

نویسنده : كيميا مظفريان


خداي درون,خدای درون چیست,کتاب عظمت خدای درون,قدرت درون انسان,راز قدرت درون انسان,ارتباط با خداوند متعال,کیمیا مظفریان,وبلاگ کیمیا مظفریان,دانلود کتاب آرامش درون,خداي درون,خدای درون چیست,کتاب عظمت خدای درون,قدرت درون انسان,راز قدرت درون انسان,ارتباط با خداوند متعال,کیمیا مظفریان,وبلاگ کیمیا مظفریان,دانلود کتاب آرامش درون,خداي درون,خدای درون چیست,کتاب عظمت خدای درون,قدرت درون انسان,راز قدرت درون انسان,ارتباط با خداوند متعال,کیمیا مظفریان,وبلاگ کیمیا مظفریان,دانلود کتاب آرامش درون,

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات (2)

  1. عبدالهادی قاسمی :

    بنام خدا -با سلام و سپاس از شما جناب الهی عزیز و همکاران گرامیتان و با آرزوی توفیق الهی برای یکایک شما عزیزان با توجه به روحیه خدا محوری که داریدٰٰ لطف فرموده متون را قبل از درج ویرایش نمایید تا غلط املایی نداشته باشد مثلا شکر گزار درست است نه شکر گذار-مجهولات درست است نه مجحولات -همیشه و همه جا فارسی را پاس بداریم -در پناه حق باریتعالی موفق و پیروز و مستدام باشید -التماس دعا و آرزوی تعجیل در فرج امام زمان (عج)با ذکر صلوات

  2. abcd :

    با سلام .خیلی ممنونم که این کتاب رو بهم معرفی کردید مطالبش کاملا برام قابل درکه و واقعا صحبت خدا با من است.با خواندنش واقعا لحظه به لحظه بیشتر نزدیکی ام به خدا و خوشبختی ام ر وحس میکنم .آقای الهی برای شما و همکاران گروهتون از صمیم قلب آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری میکنم .شما از سمت خدا فرستاده شدید تا آدم ها رو هدایت کنید .منتظرم تا کتاب های دیگه ای بهم معرفی کنید.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *