سابلیمینال مسیج و چگونگی تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه

ساخت سابلیمینال رایگان,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان
سابلیمینال-مسیج

سابلیمینال مسیج و چگونگی تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه

سابلیمینال مسیج و جنبه های ناخودآگاه همه ی رخدادهایی که برای ما اتفاق می افتند، ممکن است به نظر، نقش کوچکی در زندگی روزمره ی ما داشته باشند، اما در اصل آنها، ریشه های افکار خودآگاه ما هستند.(کارل یونگ)

سابلیمینال مسیج

ذهن انسان به دو بخش تقسیم می شود، ذهن آگاه و ذهن ناخودآگاه. زمانی که ما هوشیار و آگاه هستیم، ذهن آگاه مشغول کار است. از سوی دیگر، بخش ناخودآگاه، همیشه فعال است و همه چیز را در بدن ما (از جمله شخصیت ما و سخنرانی های ما) تنظیم میکند، همچنین بدون توجه به این که ما چه کاری انجام می دهیم، این قسمت از ذهن ما، اطلاعات را دریافت می کند و آنها را پردازش می کند.

ذهن خود را همچون یک توده ی یخی شناور در اقیانوس در نظر بگیرید. بخش آگاه ذهن ، در واقع به مانند نوک توده ی یخی است که می توانید آن را روی سطح دریا مشاهده کنید و می توان گفت، چیزی حدود ۵% از کل توده یخی را به خود اختصاص می دهد. این در حالیست که بخش باقی مانده که در زیر سطح دریا قرار دارد، بخش ناخودآگاه ذهن است. حال تصور کنید که این بخش از ذهن چقدر می تواند قدرتمند باشد.

راه ساده ی دیگری که شما می توانید به کمک آن، ذهن ناخود آگاه را توصیف کنید، این است که آن را همانند یک ضبط صوت در نظر بگیرید، که دائماً در حال پخش نوارهایی است( که در واقع همان احساسات، افکارو الگوهای ما هستند) که در طول مسیر زندگیمان در ضبط قرار داده می شود. ذهن ناخودآگاه، اطلاعاتی را که حواس ما به آنها نیست را دریافت می کند و آنها را ذخیره می کند. اگر شما اطلاعات را به طریقه ی صحیح و با حجم و شدت بالا دریافت کنید، این اطلاعات در ذهن شما سکنا می گزینند و جزئی از وجود شما می شوند.

به همین خاطر است که بسیاری از “خردمندان” و بسیاری از طرفداران نظریه ی خود یاری (کمک به خود) و پیشرفت فردی، تمایل دارند که به قدرت ناخودآگاه دست یابند. چرا که اگر شما یک کاست دیگر در ضبط قرار دهید، نتیجه متفاوت خواهد بود. سلسله ی افکارتان تغییر می یابد، سبب می شود شما هم تغییر کنید و به صورتی اجتناب ناپذیر، نتایج نیز تغییر خواهند کرد. دکتر جوزف مورفی در کتاب خود با عنوان ” قدرت ناخودآگاه”، می گوید: “افکارت را تغییر بده تا سرنوشتت دگرگون شود.

سابلیمینال مسیج

سابلیمینال مسیج چگونه عمل می کند؟

subliminal message سابلیمینال مسیج، پیامهایی (عبارات و تصاویر) هستند که در سطحی پایین تر از آگاهی هوشیارانه ی ما عمل می کنند و به نحوی به شنونده اطلاق می شوند که توسط ذهن ناخودآگاه فرد، درک و فهم می شوند. این پیام ها، ممکن است به صورت صوتی و یا حتی تصویری باشند.
برای مثال، ما می توانیم عبارتی مثل “من اعتماد به نفس بالایی دارم ” را در یک ترانه ی موسیقی که ذهن خودآگاهمان نمیتواند ، به طور واضح آن را بشنود، و یا در یک فیلم که به صورت ثانیه های مجزا پخش می شود قرار دهیم تا ذهن خود آگاه مان، از نظر منطقی، فرصت کافی برای پردازش نداشته باشد. در هر دو روش، عبارت مورد نظر، توسط ذهن ناخودآگاه کاملا قابل درک و فهم است.

تکرار مداوم این عبارت یا هر عبارت دیگری، سبب سیم کشی مجدد(ساخت گذرگاه های عصبی جدید) الگو ها می شود و به فرد کمک می کند، تا بتواند مثبت اندیش شود، وزن کم کند و یا اعتماد به نفس داشته باشد.تکنولوژی مربوط به subliminal message، سابلیمینال مسیج حدود چندین دهه عمر دارد. مطالعات فراوان، نشان داده اند که این پیام ها می توانند تاثیرات طولانی مدت و راضی کننده ای از خود بر جا بگذارند، به نحوی که از یک سو می توانند سبب ترک عادات ناخواسته شوند، و از سوی دیگر عملکرد فرد را ارتقا دهند. این تکنولوژی بسیار موفق آمیز است زیرا، توانایی تداخل در “سپر” ذهن ناخودآگاه، که همان آنالیز و پردازش انجام شده توسط ذهن منطقی و خودآگاه است را دارد.

مطالعات علمی وپیام های ناخودآگاهسابلیمینال مسیج

مطالعات و تحقیقات فراوانی در جهت اثبات تاثیرات ناشی از تکنولوژی subliminal messageسابلیمینال مسیج به انجام رسیده است.
• مارتین ولتکمپ (دانشجوی دکتری)، ثابت کرده است که با استفاده از محرکهای تصویریsubliminal message، سابلیمینال مسیجمی توانید انسان ها را به انجام کاری که به آن تمایل دارند، تحریک کنید.

• طبق گفته ی پروفسور بنجامین بی. ولمن، نویسنده ی بیش از ۴۰ کتاب روانشناسی، افکار آگاهانه، می توانند توسط محرک های خارج از آگاهی هوشیارانه، تحت تاثیر قرار گیرند. او همچنین، با استناد به سیلورمن (۱۹۶۷)، اضافه می کند که مطالعه ی فروید در مورد هوشیاری، “نشان می دهد که یک ورودی subliminal message سابلیمینال مسیجسطح میزان فعال سازی غرایض ناخودآگاه موجود را بالا می برد.

• دکتر نورمن دیکسون، روانشناس دانشگاه لندن، تحقیق گسترده ای مبنی بر آموزه های subliminal messageسابلیمینال مسیج  به انجام رسانده است. در این تحقیق که در مورد پردازش نیمه هوشیارانه بود، او با استناد به ۷۴۸ تحقیق و پژژوهش انجام شده بروی تاثیرات ارتباط subliminal message، سابلیمینال مسیج نشان داد که در ۸۰ درصد موارد، این تاثیرات، مثبت بوده اند.

• دکتر اِلدون تایلر، مدیر مجله ی تحقیقات پیشرونده ی هوشیاری، و عضو انجمن روان درمانی آمریکا، به شدت معتقد است زمانیکه اطلاعات subliminal message، سابلیمینال مسیج به طرز مطلوبی به نمایش گذاشته شوند، پردازش می شوند، حفظ می شوند و به مرحله ی عمل می رسند.

• تحقیقات دکتر اچ. بهادر بهرامی، دانشمند علوم اعصاب دانشگاه لندن، با استفاده از اسکنر های مغزی، نشان داده اند که مغز، در زمانهایی که زیاد مشغول نیست، پیام های subliminalسابلیمینال مسیج را جذب می کند.
مطالعات زیادی، بروی امکان استفاده از پیام های subliminal سابلیمینال مسیج برای خلق نتایج خاص، تمرکز کرده اند:

سابلیمینال مسیج

عملکرد آکادمیک

یک مقاله در مجله ی روانشناسی مشاوره ای به چاپ رسیده است که مربوط به تحقیق دکتر کنت پارکر، روانشناس کالج کوئینز نیویورک می باشد. دکتر پارکر، در این مطالعه، تاثیر پیام های subliminal سابلیمینال مسیج بر پیشرفت عملکرد آکادمیک دانشجویان را مورد بررسی قرار داد. آنالیز آماری دقیق داده ها، نشان داد که با تاثیر این پیام ها، پیشرفت قابل توجهی در عملکرد آکادمیک دانشجویان دیده می شود.

کاهش وزن

دو گروه از زنان دارای اضافه وزن در یک دوره ی کاهش وزن شرکت کردند. در این دوره، به یک گروه از زنان، پیشنهادات subliminal سابلیمینال مسیج صوتی ارائه گردید، در حالی که این امر در مورد گروه دوم صورت نگرفت. زنان گروه اول که پیشنهاداتsubliminal سابلیمینال مسیج را دریافت کردند، نسبت به گروه دوم کاهش وزن بیشتری نشان دادند، و این در حالی بود که تفاوت میان دو گروه، رفته رفته در طول دوره بیشتر نیز میشد .

ترک سیگار

دکتر لوید اچ. سیلورمن، روانشناس دانشگاه نیویورک، در یک تحقیق، ۴۰ گروه افراد سیگاری را مورد مطالعه قرار داد. نیمی از افراد هر گروه، در معرض پیام های صوتی subliminal سابلیمینال مسیج قرار گرفتند. در عرض یک ماه، ۶۶ درصد از افرادی که تحت تاثیر پیام های subliminal سابلیمینال مسیجقرار گرفته بودند، سیگار را ترک کردند. این در حالی بود که تنها ۱۳ درصد از افرادی که پیامsubliminal سابلیمینال مسیجدریافت نکرده بودند، توانستند سیگار را ترک کنند. این آمار سبب شدند تا سیلور من نتیجه بگیرد که پیام های subliminal سابلیمینال مسیج، ترک سیگار را در افرادی که قصد این کار را داشتند، ۴ برابر بیشتر تقویت می کنند.
به واقع روشن است که پیام های subliminal سابلیمینال مسیج، به طور بالقوه این توانایی را دارند که ما را تحت تاثیر قرار دهند و جزئی از اعتقادات ما شوند. این پیام ها، از ابزار بسیار کارآمد و پرتوان در ایجادتغییرات در یک فرد هستند. کاربرد این پیام ها نامحدود است و می توان از آنها در از بین بردن ترس و اضطراب در فرد تا افزایش اعتماد به نفس و دیگر توانایی های روحی در آن فرد استفاده کرد.

سابلیمینال مسیج

چطور پیام های پنهان سابلیمینال مسیج را دریافت میکنم

جهان ما پیام هایی را بسمت ما ارسال میکند که ما انها را روزانه از هزاران نفر بصورت پنهان دریافت میکنیم مکالمات، رسانه،کتاب ها،علائم،اینترنت،وتمام اینها را با حواس پنج کانه خود دریافت میکنیم وپس ازان انها در مغز ما میمانند.
همه این پیام ها از پدر و مادر ما ،اموزش پروش ،محله ای که در ان بزرگ شده ایم، معلمان ما تا الان،مذهبی که الان داریم،الگوی فکری ما،اداب و رسوم ،و رفتاری های که مسئول زندگی ما هستند واقعیت زندگی ماست.

هر لحظه مقداری از اطلاعات در این جهان به ما داده میشود رو به افزایش است بنابراین ذهن نیمتواند همه انها بیاد بیاورد.
اگاهی ما میتواند فقط بین ۵ تا ۲۰ جزئیات اطلاعاتی که که از هزاران یا میلیونها در لحظه دریافت میکند را دریافت کند.
و افراد فقط اطلاعات خاصی از کل داده ها را که فکر میکنیم به ما مربوط است را دریافت میکند (تصور کنید که چقدر اطلاعات وجود دارد چقدر فرصت ها وجود دارند که خارج از دسترسی ما هستند.) اگر ذهن ما برای منفی برنامه ریزی شده باشد به احتمال زیاد در بین اطلاعات دنبال گزینهای منفی میرویم.

بهر حال تحقیقات ثابت کرده است که مغز نمیتواند همه اطلاعات را از دست بدهد ان همه چیز را در ناخوداگاه نگه میدارد از جمله اطلاعاتی که به ما مربوط نیست در ارشیو ناخوداگاه موجود است.
این بسیار مهم است که بدانید :الگوهایی که در ذهن ما ساخته شده است تعیین میکند که چگونه واقعیت ها را ببینیم و چگونه با ان واکنش نشان دهیم.
ناخوداگاه تمام اطلاعات را در سیستم خود نگه میدارد اما نمایش این اطلاعات متکی به باورها والگوهای ماست.

سابلیمینال مسیج و تبلییغات پنهان

در دهه ۶۰ میلادی بسیاری از تحقیقات در مورد تاثیر پیام های پنهان (که ان را نفوذ پنهان نامیدند) و پیام های پنهان مختلف در تبلیغات فیلم و تلویزیون در معرض نمایش عموم قرار گرفت و نتیجه گیری نشان داد که یک تجارت پنهان موثرتر از تجارت عادی است.
پس از تحقیقات در تبلیغ پیام های پنهان موثر بیشترشرکت ها و بازاریابان شروع به استفاده از ان کردند در حالی که مردم از هیچ چیز اگاه نبودند اما بعد از تظاهرات قانون ایالات متحده استفاده از پیام های پنهان در پیام های بازرگانی را ممنوع کرد.اما این روزها اصلا مشخص نیست که ایا از پیام های پنهان در تلویزیون یا رادیو استفاده میشود یا نه.

سابلیمینال مسیج

سابلیمینال مسیج و پیام های پنهان در سیاست

زمانی که در انتخابات ایلات متحده جورج دبلیو بوش نامزد جمهوری خواهان شد و الگور نامزد حزب دموکرات بود جمهوری خواهان از پیام های پنهان در مبارزات انتخاباتی استفاده کردند.این پیام پنهان در عرض یک ثانیه همه گیر شد در حالی که الگور در صفحه نمایش تلویزیون سخنرانی میکرد.
ویدئو زیر سعی میکند یک پیام پنهانی را منتقل کند.اگر شما پیدایش نکردید (این خوب است اکثر مردم نمتوانند تشخیص دهند)به خواندن بقیه مطلب ادمه دهید.

پیام پنهان در ثانیه ۲۴ منتقل میشود.در ان کلمه موش استفاده شده است ویک اتصال منفی بین نامزد الگور و کلماتی که بیان میکند میسازد.

 

کانال تلگرام
سابلیمینال مسیج,سابلیمینال,سابلیمینال لاغری,نرم افزار سابلیمینال,سابلیمینال زیبایی,سابلیمینال عشق, کانال سابلیمینال تلگرام, سابلیمینال مسیج رایگان, فایل صوتی سابلیمینال رایگان,سابلیمینال ویکی پدیا,سابلیمینال,سابلیمینال مسیج,سابلیمینال مسیج رایگان,دانلود رایگان سابلیمینال مسیج,دانلود رایگان فایل صوتی سابلیمینال مسیج,سابلیمینال لاغری,سابلیمینال عشق,نرم افزار سابلیمینال,کانال سابلیمینال تلگرام,فایل صوتی سابلیمینال رایگان

نظرات (7)

  1. امیر سبحان عالی :

    سلام آقای مرتضی الهی عزیز
    من یک سوال داشتم لطفا جواب بدید و کمکم کنید تورو خدا
    من روش ساخت سابلیمینال مسیج رو کامل بلدم اما سوالی که دارم اینه که آیا ضمیرناخودآگاه به قدری قدرتمند هست که یه سابلیمینال میلیون هاااا لایه ای رو متوجه بشه؟

  2. Zahra Dehghan :

    سلام آقای مرتضی الهی عزیز
    خواب هایی که ما میبینیم برخواسته از ضمیر ناخودآگاه است آیا ضمیر ناخودآگاه خودش اون خواب رو به صورت خودکار برآورده میکنه یا این که ما باید به اون توجه کنیم تا آرزو براورده بشه ؟

    • مدیریت سایت :

      باسلام خدمت شما دوست گرامی
      خواب هایی که ما میبینیم فلسفه پیچیده ای داره و واقعا نمیشه تو این چند سطر توضیحش داد. چون عوامل زیادی در اون دخیل هستند ، از جمله ضمیر ناخودآگاه ، روح ، کالبد اختری و…
      برآورده شدن آرزو به خواب ربطی نداره چون ما خیلی نمیتونیم رو خوابمون تاثیرگذار باشیم. چون خواب فقط جنبه اطلاع رسانی و آگاهی دادن داره .
      گاهی اوقات وقتی روی یک موضوعی مدتی تمرکز می کنیم شب ها هم در همون رابطه و موضوع خواب میبینیم.
      موفق و پیروز باشید

  3. داود زنگنه :

    سلام,من ۲ماهه از این نرم افزار استفاده کردم ومتاسفانه نتیجه نگرفتم به نظر شما علتش چی میتونه باشه؟

  4. rnaja :

    با سلام . من برای اولین بار است که همچین مطالعه ای در خصوص ذهن ناخودآگاه دارم خیلی برایم جالب است. قبلاً در طول زندگی اتفاقاتی برایم پیش آمده مثل شکستن سر پسرم که خون از سرش فواره میزد اما من با تمام خونسردی هرکار درستی که به ذهنم میرسید انجام میدادم تا وقتی که اسکن کردیم و متوجه شدیم خطری نیست و برای بخیه کردن سر فقط خودم توانستم تحمل کنم و بالای سرش بایستم اما همیشه بعد این اتفاقات با خود میگفتم یعنی همه ی این کارها را من انجام داده ام . فکر می کنم امروز به جواب سوالم رسیدم آیا این ذهن ناخودآگاه من نبود که به من فرمان می داد؟

    • مدیریت سایت :

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله دقیقا درست گفتید، در خیلی از مواقع بحرانی ضمیر ناخودآگاه کنترل امور رو دردست میگیره و کارها رو اجام میده.

      موفق و پیروز باشید

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید...

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *